Bubbli Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jeans, tshirt och tjocktröja typ... Och converse...Svart hår.. Även ifall jag blev kallad satanist en gång. Vi (som blev kallad satanister) frågade varför... Svaret blev "Ni har ju svart hår" det roliga va att dom va somalier och hade svart hår.. Då sa vi "Men ni har ju svart hår" då sa dom "Nej, jag har brunt och hon har slöja" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Det stämmer faktisgt inte... Jag blir kallad punkare mer än hårdrockare... Lyssnar på punk väldigt sällan. Det beror väll på att alternativ stil (som jag antar att du klär dig i) )oftast förknippas med punk, massan märker inte skillnaden, eller vad man nu ska säga =) Nitar som nitar, eller vad det nu rör sig om för något... Själv klär jag mig eget, dock inte alternativt. Skjortor, pikétröjor, dubbelt-shirts, aldrig jeans (kommit in i ett mönster som inte går att bryta), utan helt vanliga svarta kavajbyxor av nått' slag och såklart en massa olika skor =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Hur klär du dig då? Mode blandat med skate Edit; oj såg att du menade Mr.M Redigerad 30 maj, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Betyder väldigt mycket. Ibland blir man bara så glad över musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Det med kläder stämmer inte ! Bara för jag hat typ lite "hängiga" jeans blir jag kallad hiphopare Även om jag har min Nirvana tröja... Ibland undrar jag vad folk tänker med . Går oftast klädd såhär : Jeans Converse långarmad tröja/munkjacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Visst gillar jag musik, men musik i sig betyder mig inget speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Mode blandat med skate Edit; oj såg att du menade Mr.M Tror inte han dödar dig . @ Okka: Jag fattar hur du menar... Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Någon på forumet som kör riktig "" grungestil "" ? Grungestil : Söndriga jeans. Flannelskjorta söndriga skor <- tror jag Flottigt hår någon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Skatepjuk, alltid samma mörkblåa jeans (alltid ) och hårdrocks tjocktröjor (slipknot, maiden) har typ bara 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Musiken har grymt stor betydelse i mitt liv, även dom 7 polarna jag alltid, då snackar vi alltid, dyrkar också musiken som ska ta över världen, HÅRDROCKEN ( ) Iallfall så betyder det mycket, skulle gärna ha ett liv inom musikbranschen, spelar bas och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Musik är bland det viktigaste ihela världen förmig, förstår inbte hur man INTE kan tycka om musik! Utan technon hade jag aldrig skaffaaty en mp3, visst är det sorgligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Musiken har grymt stor betydelse i mitt liv, även dom 7 polarna jag alltid, då snackar vi alltid, dyrkar också musiken som ska ta över världen, HÅRDROCKEN ( ) Iallfall så betyder det mycket, skulle gärna ha ett liv inom musikbranschen, spelar bas och så. Har alltid velat vara bra på att sjunga och spela elgittar Sjunga kan man dock skippa direkt men elgitarr är inte omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Musik är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Kanske inte sagt det men lirar gura Tankade precis Millencolins nya platta.... jävligt grym Första plattan jag hör med dom ! Den enda jag hört innan ör E20 Norr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Om ni undrar vad jag har för stil så kör jag 80-tals glamourstil. Men det schyst jacka av äkta skinn med fina diamanter på. Läder jacka och ett par softA Cowboy-Boots. Min frisyr står upp ganska härligt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Tankade precis Millencolins nya platta.... jävligt grym Klart den är, nästan allt med dom är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Klart den är, nästan allt med dom är bra Jag ska också tanka den, imorrn ska jag recensera den i hårdrockstråden också, vem veet vilken kritik den kommer att få. Edit: Är det albumet Kindom (eller något) du menar? Redigerad 30 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Beror på vad det är för musik... hatar nämligen punkmusik, Slipknot och "dagens" hip-hop... Älskar däremot filmmusik och "klassisk" hip-hop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag ska också tanka den, imorrn ska jag recensera den i hårdrockstråden också, vem veet vilken kritik den kommer att få. Bra!, annars j****r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Musiken gör livet värt att leva, mitt trumset är nog den saken som betyder mest för mig. Jag har ckså blivit kallad för massa saker av folk bara för att jag klär mig "konstigt". Ganska irriterande men orka bry sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts