Frenzy Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jao ! Vad betyder musiken för dig ? Själv så är musiken hela mitt liv Hade lika gärnat kunnat vara död om inte musik fanns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Betyder väldigt mycket Redigerad 30 maj, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Lite deprimerande sagt (sa till Frenzy) Jo men musiken är en stor del av mitt liv I loooooooooooove music Redigerad 30 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Musik är det jag vill syssla med, det är säkert en av de härligaste sakerna i mitt liv, finns nog inget bättre än att lyssna högt på musik man verkligen älskar. Vad man än lyssnar på så är det viktigaste att man gillar det, vad andra säger ska man skita i. Musik får mig att må bra även om det är de skitigaste momentet i mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Musik är det jag vill syssla med, det är säkert en av de härligaste sakerna i mitt liv, finns nog inget bättre än att lyssna högt på musik man verkligen älskar. Vad man än lyssnar på så är det viktigaste att man gillar det, vad andra säger ska man skita i. Musik får mig att må bra även om det är de skitigaste momentet i mitt liv. Sant sant ! Om inte musik funnits när jag var som mest nere så... vettefan vad som hade hänt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nästan ALLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 En stor del av mitt liv. Jag är den stora musikexperten i min klass. Fast sen lyssnar mina klasskamrater bara på sån där jäkla fjortis-pop och CS-teckno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Musik är helt klart mycket för mig, utan hårdrock, vem vet , jag kanske hade slutat som en sån där jäddra fjolla som går runt i jltröjjor. herregud vilket öde. tack metallica Redigerad 30 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Lyssnar alltid på musik när jag sitter vid datorn, eller i bilen, hade varit tomt utan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Skulle va menlingslöst att leva utan musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Om musik inte fanns skulle ni alla må bra, vara glada å skutta runt som dom kaniner ni redan är, ni skulle inte veta vad ni saknade ... Redigerad 30 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Musiken betyder mkt,.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Oerhört mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Musik för mig är ett sätt att uttrycka mig själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Musik betyder mycket för mig. Folk kan visa sin personlighet genom musik. Man ser också på klädstilen vad folk lyssnar på iaf punkare och rockare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Varje gång jag är på dåligt humör så sätter jag på min MP3 eller går in i mitt rum och sätter på en Crüe skiva. Jag blir genast glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Musik betyder mycket för mig. Folk kan visa sin personlighet genom musik. Man ser också på klädstilen vad folk lyssnar på iaf punkare och rockare. Man behöver inte se vad folk lyssnar på, jag lyssnar på mycket punk och hiphop men klär mig inte så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag lyssnar på det mesta nu för tiden, väldigt fräscht. Heja jazzen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Musik betyder mycket för mig. Folk kan visa sin personlighet genom musik. Man ser också på klädstilen vad folk lyssnar på iaf punkare och rockare. Det stämmer faktisgt inte... Jag blir kallad punkare mer än hårdrockare... Lyssnar på punk väldigt sällan. MUSIK BETYDER DET MESTA! Tomt utan musik. Redigerad 30 maj, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Det stämmer faktisgt inte... Jag blir kallad punkare mer än hårdrockare... Lyssnar på punk väldigt sällan. Hur klär du dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts