GTA_Snubbe 2 Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Tjo ja bara undra om någon vet vad man ska göra Om ... Spelen man har spelat i snart ett år bara hänger sej när man startar dem ... jag har testat systemåterställning men men samma resultat... Tacksam för svar \\GtA_sNuBbE 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Din dator kanske inte pallar spelen? Eller har du kanske inte fått dom rättvist från affären? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Tjo ja bara undra om någon vet vad man ska göra Om ... Spelen man har spelat i snart ett år bara hänger sej när man startar dem ... jag har testat systemåterställning men men samma resultat... Tacksam för svar \\GtA_sNuBbE 2 Öppna och försök få bort dammer med en tryckluftsprayflaska från alla kretskort. Min gamla cd spelare brukade hänga sig, och få felaktiga utslag på displayen (E8880 istället för hello). Sen blåste man luft på den och de la av. Eller så kan du sparka till den då den hänger sig. Funkade, tro det eller ej, på min gamla! Kärlek och våld är det bästa som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Din dator kanske inte pallar spelen? Eller har du kanske inte fått dom rättvist från affären? Han har ju spelat spelen i ett år. Nån fil kanske skadats, prova att ominstallera det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Jag har blåst med tryckluft nu men med samma resultat ... min dator pallar spelen för jag har alltid spelat dom på högsta kvalité och allting ... och att intsallera om spelet hjälper inte .... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Hade samma problem innan.. Kunde spela ett par minuter sen hängde sig datorn.. Ju mer grafikkrävande spelen var ju snabbare så hängde den sig så jag gissade på att det var grafikkortet som cpa sig.. Vi köpte ett ny och sen dess har de funkat prima Så köp ett nytt kort, eller kolla så att det gamla sitter i ordentligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Defrag 1 gång var 3:e månad. (helst oftare) Format 1 gång per år. That's what I think you should keep in mind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts