stev_man Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 det e nått fel på mitt windows så jag ser inte texten på skärmen i spelet så när jag går i menyn på GTA III så e det bara fyrkanter där texten ska vara så jag vet i nte vad vissa knappar e inställda på...vilken knapp anvender man från början till att zooma in med bazookan och snipern riflen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Man kan inte zooma med Bazooka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 det e nått fel på mitt windows så jag ser inte texten på skärmen i spelet så när jag går i menyn på GTA III så e det bara fyrkanter där texten ska vara så jag vet i nte vad vissa knappar e inställda på...vilken knapp anvender man från början till att zooma in med bazookan och snipern riflen? laddan ner denna patchen http://download.microsoft.com/download/whi...SP1_x86_SVE.exe så kommer du kunna se texten i menyerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 z med snipern iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 (redigerad) TACK! specielt för den patchen! hoppas det funkar nu P.s har ni råkat ut för nått liknande...har ni också inte kunnat se texten? D.s Redigerad 3 januari, 2003 av stev_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 TACK! specielt för den patchen! hoppas det funkar nu P.s har ni råkat ut för nått liknande...har ni också inte kunnat se texten? D.s Jag har en polare som hade det problemet, så jag hjälpe han med det... han blev riktigt glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 TACK! specielt för den patchen! hoppas det funkar nu P.s har ni råkat ut för nått liknande...har ni också inte kunnat se texten? D.s Det problemet får man om man har ett NVida grafik kort och windows xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Det problemet får man om man har ett NVida grafik kort och windows xp Det är faktiskt nite helt säkert att man får det, jag har det men jag har inte haft det problemet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 TACK! specielt för den patchen! hoppas det funkar nu P.s har ni råkat ut för nått liknande...har ni också inte kunnat se texten? D.s Ja, det har något att göra med Win XP och GeForce kort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Jag har en polare som hade det problemet, så jag hjälpe han med det... han blev riktigt glad Ja om man har XP så måste man ha den patchen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tufferhenrik Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 med del knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts