GTApimpfoolife Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Dålig poll, jag tycker han sköter sitt arbete på sajten bra. Anledningen till att pollen var dålig var väl att jag aldrig startar trådar så han ken inte låsa dom sagt. Det är bra att han tar för sig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vote: JA!! *stryker det andra* Han är den bästa Moden här!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Ja, absolut! Idiotisk poll Ganska uppenbart att an sköter sitt jobb? (Bild) Vote: Ja *Strycker alldrig låst, blahbhalbhlalba* Redigerad 30 maj, 2005 av CombatCraft90 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Funnylin är bra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 GT4 blev tyst när han märkte att ingen var på hans sida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag kanske ine är så aktiv här men han är ganska bra. Hangör vad han behöver enligt mig. Förresten var det dem sämsta svarsalternativen jag sett Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Null vote. Tycker han gör ett bra arbete helt enkelt, men de var så fåniga svarsalterativ så jag sket helt enkelt i att svara. Fånig tråd BTW. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Tycker funnylinn borde skriva en kommentar snart.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag med.... tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Han sköter sig bra...som det ska vara...och att det är det här forumet gör ju inte funnys uppgift lättare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Det händer väl att han och de andra "modsen" sköter sina jobb, men det händer väl också att de spelar tuffa och tror att de är "högre" än alla andra... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 .knull vote.. vet inte vad en moderators jobb är på det här forumet med tanke på hur allt spårar ur hela tiden.. på vanliga forum har ju moderatorerna bl.a. till uppgift att förhindra sånt men det verkar inte funka på det viset här.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Det händer väl att han och de andra "modsen" sköter sina jobb, men det händer väl också att de spelar tuffa och tror att de är "högre" än alla andra... Som en bajs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Det händer väl att han och de andra "modsen" sköter sina jobb, men det händer väl också att de spelar tuffa och tror att de är "högre" än alla andra... Den där member no. 10 brukar vara ganska tydlig med att han joinade tidigt och försöka få mer respekt igenom det också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Den där member no. 10 brukar vara ganska tydlig med att han joinade tidigt och försöka få mer respekt igenom det också Sluta klaga på Arman nu. Han borde vara Moderator. Han är den fräckaste på hela forumet och de flesta verkar respektera honom (vilket inte alla gör mot moderatorerna). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vote: Ja, han låser aldrig mina trådar fasst sen spelar det ingen roll om han stänger mina trådar. om han anser att jag gjort en dålig tråd som inte leder någon vart eller som blir för överdriven så har han rätt att stänga den. han gör det som behövs göra.. tror inte di t.ex. skulle göra ett bättre jobb... faktist tror jag inte du skulle göra ett halvettigt jobb ens. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Den där member no. 10 brukar vara ganska tydlig med att han joinade tidigt och försöka få mer respekt igenom det också Det är det som är problemet med "er"... ni tänker på makt och join-datum... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Funnylin har jag inget emot. Alla gör väl misstag, men Funnylin gör inte alltför många. Rent allmänt om moderatorer, så tycker jag de flesta sköter sina jobb prima. Med "de flesta" menar jag KalleR, Arvid, Funnylin och Topp3... you do the math... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Att vara bra moderator innebär nog inte att inte låsa trådar, utan mycket annat ingår också som rollen moderator. (geekvarning) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 och jag tror nästan snart att han ska låsa den här tråden för att han blir utskämd. Vad vill den här grabben egentligen? Sköta sitt jobb? Nah...världsherravälde. Jag är ny här i Gtasajten. Välkommen. Vad tycker ni att jag har gjort för fel med den här tråden? Här är tråden! Tycke själv att det var onödigt att göra en poll av den frågan. Skriv gärna kommenterar, han tror att han äger forumet och vill inte bli störd. Är medveten om att jag inte äger forumet. Allvarligt, det är ju mitt. Tack. Varsågod. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts