GT4 Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Hej, Jag tycker att vi borde starta en poll, och jag tror nästan snart att han ska låsa den här tråden för att han blir utskämd. Vad vill den här grabben egentligen? Jag är ny här i Gtasajten. Vad tycker ni att jag har gjort för fel med den här tråden? Här är tråden! edit: allmän tråd är det inte vad det handlar om? Man ska ställa frågor om valfritt ämne, de som bryr sig kan kanske ge några exempel. Skriv gärna kommenterar, han tror att han äger forumet och vill inte bli störd. Tack. Redigerad 30 maj, 2005 av GT4 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Grattis, nu får du nog en varning. Funnylin är nog vår mest aktiva moderator på den här sajten och sköter sitt jobb väldigt bra. Redigerad 30 maj, 2005 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Funnylinn är bra, whatever you say. He got my back in the autist tråd Vet inte vad det var för fel på den tråden, men va fan, han kanske tycker det är jobbigt att se efter alla människor här, å så kanske han ville slå lås rekord, eftersom han hade låst massa andra . ingen aning. men klaga inte på funnylinn, han gör ett bra jobb, liksom alla andra mods. Helt fel pollsvar åxå. vote: Funnylinn äger ibland låser han nåra av mina trådar men det är bara inse, men va fan, thats life. å han har säkre ten jävla bra andlening till det öven om han inte postar dom. Redigerad 30 maj, 2005 av pottzork Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Han sköter sitt arbete...det är bara en del av oss som "underlättar" det för han undertiden dock! Där bla. jag också finns med i vissa tillfällen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Man diggar ju funnylin! Han gör det han ska och håller jobbiga små csspelare borta från mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Funnylin ! Vad skulle sajten vara utan funnylin? En bramoderater med bra humor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Såklart Han är BRA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Underbara svarsalternativ... Funny gör väl sitt jobb bra eller? Jag älskar Funnylin! Jag ska ha sex med honom på torsdag ! Ingen ser något för det är gult, ok? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Han är nog den mod som sköter sig bäst... Men jag nullade för det fanns inget bra alternativ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Måste bara säga att Funny är den bästa moderatorn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vote: Ja (stryker "han låser aldrig mina trådar") Han är nog den moderatorn som gör sitt jobb bäst här på forumet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 He got my back in the autist tråd Dåliga alternativ. Hahahaha autist topicen riktigt rolig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Kan har väl låst några av mina trådar men har är suverän! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Funnylin är den grymmaste moderatorn Null Vote: Han har låst nån tråd som jag har gjort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Denna tråden kommer nog bli låst av honom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Det är så här, han är den bästa moden efter Arvid. Men Arvid är inte här så mycket så då blir Funnylin den bäste moden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Att han stängde din tråd är inte så konstigt. Funnylin är skoj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 och jag tror nästan snart att han ska låsa den här tråden för att han blir utskämd. Haha jävlar vad han blev utskämd nu. Men det är väl ganska uppenbart att även denna tråd kommer låsas, läs reglerna inna du postar ffs. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Känner mig lite som en rövslickare (smörare) nu när det bara var jag som skrev en lång jävla text på att han äger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Funnylin äger. Utan han skulle sajten vara...... Hmm... Utan Funnylin skulle sajten inte vara någonting alls Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts