Sikorka Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 THE BIG TEST: Bravo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Jodå skriver det hör utan att kolla. FAN! en bokstav fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Klarar mig utan att titta ner.....måste bara kolla ner på tangenterna först när jag sätter mig vid datorn så jag får in allt< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Skrivet utan att titta: Ver vae akka tandenter sitter så der dma inre bli bpgra peoblenSkrivet när jag tittar: Vet var alla tangenter sitter så det ska inte bli några problem Men jag skriver relativt snabbt även om jag är tvungen att stirra på tangentbordet för varje bokstav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 VOTE: Nästan, typ 1 gång varje mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Japp såklart man kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Titta bakåt på kortet på tjejen Gud vad söt du var idag. älskling Titta på tangentbordet Gud vad söt du var idag, älskling D'oh, tröck på punkt istället på komma när jag skrev och tittade bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Det går någorlunda. Men jag skriver fort som fan när jag tittar på tangentbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Nästan, kan skriva utan att kolla, men jag använder bara två fingrar till att skriva, så jag har inte full koll på var alla tangenter sitter då jag aldrig utgår ifrån F och J. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Klarar ni att titta på ett tangentbord utan att behöva skriva på det då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jao. självklarhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Klarar ni att titta på ett tangentbord utan att behöva skriva på det då ? Mm, ska skiva mitt namn nu. Vänta: 5Minuter... 10Minuter... 20Minuter... 40Minuter... *Gnnn* Så, här nere är mitt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Jao. självklarhet Och nu kom blaucross och visade sina blåa wannabe talanger från funnylin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Ja, det gör jag alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Vote: Ja det kan jag! Jag skriver alltid så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Själv försöker jag så ofta som möjligt göra en fin liten efterslinkare a la Chico Marx då jag klickar på enter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 .muchos primos uno no tangentbordos. går prima att skriva utan att titta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Själv försöker jag så ofta som möjligt göra en fin liten efterslinkare a la Chico Marx då jag klickar på enter. I know the feeling¨ Jobbigt som fan ' Kan bli lite allt möjligt där i slutet. ¨ ' ^ * Hatar dom tecknerna bara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Ja, skriva på tangentbordet utan att kolla är inga problem... Men trycka på tangenter så att någonting skriv på skärmen är svårare heheh (det var ett skämt, för er som inte förstod) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts