Arman Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vet inte ibland ibland inte Du kan ju kolla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 .ja vad trro ni om mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ja, det kan jag, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ja, eller mellan nästan och ja. Testade att skriva "hej jag heter Patrik", och det vart "hej jag heter opatreik"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Funkar helt utmärkt för mig . lite problem ibland med vissa bokstäver, men detta skrev jag helt utan att kolla ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Kan skriva nästan hela tiden utan att titta ner på tangentbordet. Vote: Nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 OM jhag skriver snabbt blir det som det blir. som så. nu skrev jag långsamt. ån nu sbannt igen. ojojoj vva spännande. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) .vote: Ibland, ibland inte... kollar väl på tangentbordet 25% av tiden skrivandet tar.. kollade inte nu när jag skrev det här.. hehe.. Redigerad 30 maj, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vote: Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 VOTADE: Ja Men jag kanske skriver någon bokstav fel ibland. Borde finnas ett: "Ibland, Ibland inte, nästan, ja" allternativ =P BTW. Sitter här hemma på mitt första hål. Eller ja jag har rast till 12 så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ja det verkar så men brukar alltid kolla av god vana. Går snabbare att skriva om jag kollar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det är väl klar! Vad tror ni om mig egentligen? : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Vote: Nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Japp. Orka kolla ner när man skriver, viktigare saker att kolla på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Vote:Ibland, ibland inte. Det skiftar. Men är rätt så säker ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Fan, trodde ni menade att man "blundar". Haha, men då kan jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ja det verkar så men brukar alltid kolla av god vana. Går snabbare att skriva om jag kollar med. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ja-a, det kan jag, och när jag kollar på vad jag skriver så ser det mycket vackert ut då det går så fort. Jag är kär i mina fingrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ja-a, det kan jag, och när jag kollar på vad jag skriver så ser det mycket vackert ut då det går så fort. Jag är kär i mina fingrar Kollar på tangentbordet och skriver; THE BIG TEST: (Allt jag skriver mellan " och " skriver jag utan att kolla på skärmen ) " Hej jag heter Viktor och jag mår ganske bra idag,. Mår ni bra? Bra. Vad fillar ni för musik? Jag fillar franz ferdinand. Jajjemensan dette få¨r ju ganske bra. Inte så jäkla segt häller. Hum Test test., Räknar just nu matte inte alls. Men lite aldrig. Ja men vad ska ni göra idag då. Jag ´ska sova. INTE hahahaha hurr detta börjar bli tråkigt (TITTAR NER PÅ TANGENTBORDET) " Yaay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts