Xemtoth Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Brukar inte kolla på gamle tangentis så ofta, händer dock ibland vid "konstiga tecken".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ibland, ibland inte. Det kan bli lite fel ibland. Då provar jag nästa tangent blir det fel hoppar jag två tangenter tillbaka... Men ibland så blir det stopp och då kollar jag kanske i en halv sekund... Sen så ser jag vart jag har fingrarna... Jag skrev detta meddelande utan att kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jaeeppp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nu skriver jag utan att kolla och det går utmärkt tycker jag! Vote: Ja! Det funkade verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Japp såklart man kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Klart att jag kan men det blir lite fel ibland. Skrev detta utan att kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ibland. kollar på vissa bokstäver. om jag inte kollar lite då och då så blire en del slarv. typ, att man råkar trycka på två tangenter samtidigt eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vote; Nästan Hehe, lyckades att skriva det där utan att kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Test: Jag he5er två stolpar io em red. Skulle stå Jag heter två stolpar i en rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Vote:Nästan. Tittar för det mesta Edit: Ska testa samma sak som köttis Hej uag heyet Me Wise Guy jag e bäsy Ska stå "Hej jag heter Mr Wise Guy jag är bäst" Redigerad 30 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vote: nej men nu märker jag att jag kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag vet inte *testar* ja jag tror det *slutar testa* haha det gick visst det har jag inte trott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Japp, det går bra. Fast jag röstade på ibland, eftersom jag inte trodde att jag kunde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ja det brukar jag kunna göra iaf. Har inga problem att veta var tangenterna sitter men jag skriver för fort för mina fingrar så dom "snubblar" och jag skriver ofta fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vote: Japp Det kan jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vote: Nullvote; mellan "japp" och "nästan"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vet inte ibland ibland inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts