Europén Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Flickvännen i los santos dvs. Finns det något fuska så jag slipper dejta henne i 150 år? Några bra tips och knep, kanske? Helst ett fusk så jag får den där satans pimpkostymen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
octane Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Kan men inte få den annars då??? för varje gång jag ska gå dit säger hon bara att det är slut mellan oss två :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ajdå, har ingen aning. Man kan ju hoppas i alla fall.. Men det borde ju gå att införskaffa kläderna på annat sett tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Ajdå, har ingen aning. Man kan ju hoppas i alla fall.. Men det borde ju gå att införskaffa kläderna på annat sett tycker jag.. Du får inte pimpdräkten av bruden i LS! Pimp dräkten får du när du dejar en av brudarna i LV! *Edit Jo det gör den! Jag skrev fel! Gimp, menar jag! Sorry... Redigerad 30 maj, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boggiman Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Heter den inte Gimp suite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Efter en date så begå självmord utanför huset, så får du 5% typ fick 100% på henne på typ 2 timmar .. Nej man kan inte få den utan att dejta henne -.- Fast det går att köpa liknande kläder i DS, pimpsuit e en blå kostym typ ;I, fast får ganska mkt sex appeal av den Redigerad 1 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts