Miike Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vet nån här hur man gör ett sånt där soundboard som "Leifi-karaeoke"? vad man ska ladda ner och deh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag tror inte det finns något program just för att göra soundsboards utan du får välja mellan att antingen göra ett i flash eller programmera. Om du inte har så höga krav på funktionalitet kan du testa att göra ett soundboard med vanlig HTML. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Sök på google om du vill hitta soundboards! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag rekommenderar nog flash som Arvid sa. Html vet jag inte hur bra det funkar, ljuden kommer inte direkt liksom. =/ Men om du har flash så är det nog bästa alternativet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts