^MeTaNoLiC^ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 .vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Beviset på att du antingen är satanist eller ateist... Hmm.. aa. är nog ateist isåfall. Dyrkar inte Satan och tror inte på mig själv. eller a.. skit samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Enligt många vittnens teorier så ser man sin kropp uppifån. Och man får en kännsla av frid, lycka och klarsyn. Sedan känner man sig förflytad till en ''paradisisk värld'', och möter en kärleksfull gestalt. Sedan har man förlorat sin döds kännsla. Jag är inte alls rädd för att dö. Det kommer hända alla, och ingen sliper undan. Kanske det låter lite dumt att prata om döden då man är ung. Känner mig inte rädd, och oroar mig inte alls. Sen så tror jag på att man kan få ett liv efter döden. Det beror på morfinet de sprutar i dig på sjukhuset. Vote: nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Nej... jag är inte rädd för döden,för att alla har ju olika tankar om vad som händer efter man dött. Men ingen kan säga att det ena är mer rätt än det andra,men man hoppas ju på det bästa Om jag visste att man kommer till ett paradis efter man har dött så skulle jag,när jag fått nog av livet så skulle jag döda alla som jag kunde.....GO POSTAL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Nej... jag är inte rädd för döden,för att alla har ju olika tankar om vad som händer efter man dött. Men ingen kan säga att det ena är mer rätt än det andra,men man hoppas ju på det bästa Om jag visste att man kommer till ett paradis efter man har dött så skulle jag,när jag fått nog av livet så skulle jag döda alla som jag kunde.....GO POSTAL! ''skulle jag,när jag fått nog av livet så skulle jag döda alla som jag kunde.....¨''Då Det var det mäst idiotiska har hört, du har inte mycket i huvet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Nej, men är rädd för sättet att dö på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Hade jag haft en pistol så skulle jag redan varit död. men ettluft vapen dör man inte direkt av (om det inte är hyper starkt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 ''skulle jag,när jag fått nog av livet så skulle jag döda alla som jag kunde.....¨''Då Det var det mäst idiotiska har hört, du har inte mycket i huvet! So? Om andra lider av livet och jag kan göra det gott för dom SKÄMT är kul och skriva lite konstiga saker här,speciellt när man ser hur folk reagerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Nej är inte rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Är inte rädd för döden men jag är rädd för hur jag kommer att dö...vill gärna inte bli yxmördad (inget jag tänker på dagligen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Inget jag tänker på...Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Vet inte, döden är inget jag går runt och tänker men jag skulle ljuga om jag skulle säga att jag inte skulle vara rädd för att dö typ om nån skulle stå med en pistol mot ens tinning skulle man ju fan bli skitskraj men liksom jag tänker inte, "åh nej! tänk om detta blir sista dan i mitt liv" å sån shit Redigerad 31 maj, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 To fear death gentleman, is no other then to think oneself wise when one is not, to think one knows what one does not know. No one knows whether death may not be the greatest of all blessings for a man, yet men fear it as if they knew that it is the greatest of all evils. And surely it is most blameworthy ignorance to believe that one knows what one does not know - Plato, "The apology, Socrates" Svår fråga, man kan säga jag är rädd för att dö utan att ha åstadkommit något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hade jag haft en pistol så skulle jag redan varit död. men ettluft vapen dör man inte direkt av (om det inte är hyper starkt) Man kan visst dö av ett luftgevär, testa o skjut dig i magen, du kmr blöda tills du dör (har skjutit mig i foten med mitt, skottet gick rakt igenom) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag är inte rädd för att dö, men att dö på ett visst sätt, t.ex brinna ihjäl, hängas, drunkna, skjutas, o.s.v. Jag vill dö på ett naturligt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts