Pico Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Mja... jag är nog rädd för döden... särskilt ögonblicket innan man kolar. Vill precis som Kaboom sa/skrev lämna något efter mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Mja... jag är nog rädd för döden... särskilt ögonblicket innan man kolar. Vill precis som Kaboom sa/skrev lämna något efter mig. "Kolar", väldigt lustigt uttryck...ungefär lika lustigt som att "lägga rabarber på" någonting. ...ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Har du ochså hört talas om det? Hoppas döden är skönnare än att ha sex. Då måste döden vara jävligt skön eller så e sex smärtsamt.. eller inte vote: nej Redigerad 30 maj, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag skulle vilja tro att det fanns ett liv efter detta då jag fick möta mina nära och kära men det är så avlägset och långt ifrån sanningen att jag har helt enkelt inte kan köpa det. Ja, jag har en del ångest över döden. Jag kommer totalt bryta ihop när någon i min familj dör. Det är det jag är mest rädd för och jag vet att det kommer inträffa under min livstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Hmm, verkar finnas många manodeppressivagetter här på sajten... Upprörande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 I'm not scared of die I just don't want to Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Hmm, verkar finnas många manodeppressivagetter här på sajten... Upprörande! Sannerligen. Dom stämmer bara mer och mer in på den bilden jag har på (iallafall hälften) av alla forummedlemmar: en exakt kopia av lillpojken i Fyra Nyanser Av Brunt. Instängd på sitt Slipknot-rum sittandes ensam full med hat och kollar på porr och rotten.com. ...på ett ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vet ej.. Vote: Null Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Mja, inte direkt rädd kanske, men jag skulle inte klara av att ta självmord. Man ska dö när man ska dö. Redigerad 30 maj, 2005 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vote: Ja Nej-väljare snackar skit... man kan inte vara orädd för döden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag är inte rädd för döden.. är väldigt säker på att den är precis som innan vi levde. ett stort jävla mörker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 är väldigt säker på att den är precis som innan vi levde. ett stort jävla mörker Beviset på att du antingen är satanist eller ateist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vad är det att vara rädd för? är man gammal, å har gjort det mesta man velat att man skulle göra är det bara lägga sig någonstans att vänta. eventuellt ta ett fet lån, sätta spträtt på pengarna, dö lycklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Hmm, verkar finnas många manodeppressivagetter här på sajten... Upprörande! Vad snackar du för skit? Är man manodepressiv bara för att man inte är rädd för döden? Varför sitta och vara rädd för döden, den kommer vilket fall som helst. Nej-väljare snackar skit... Nej. Redigerad 30 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nja, jag är inte rädd för det men jag vill bara inte dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nja inte så rädd för döden.. kansek blir ibland när man känner sig lycklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Vote: Ja Nej-väljare snackar skit... man kan inte vara orädd för döden... Varför skulle man inte kunna vara det för? klart att man automatiskt blir rädd om man är nära att dö, en av människans försvarsmekanismer eller vad fan det heter, men för det behöver man ju inte vara rädd för döden i övrigt Redigerad 30 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Varför skulle man inte kunna vara det för? klart att man automatiskt blir rädd om man är nära att dö, en av människans försvarsmekanismer eller vad fan det heter, men för det behöver man ju inte vara rädd för döden i övrigt Det är ju den stunden vi håller på att dö, då vi är rädda, annars kan vi fundera på självmord redan nu i lugn och ro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Det är ju den stunden vi håller på att dö, då vi är rädda, annars kan vi fundera på självmord redan nu i lugn och ro... Men det är ju automatisk rädsla som alla får, kroppen varnar för att här är det något som inte är som det ska och du bör försöka komma undan. När nån frågar om jag är rädd för döden tolkar jag det som om han/hon undrar om jag är orolig för att dö, och rädd för vad som händer efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag är rädd för en sak, det är en gubbe som har en cykelaffär... Han är läskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts