KalleR Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Så du vill leva ett meningslöst liv och sen försvinna? manodepressiva små sprätthönor, var är er LIVSGLÄDJE? Spela roll om man lever ett meningslöst liv om man ändå ska försvinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nej, men inte så sugen på att dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vill inte dö, skulle vara tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Det beror på om jag vill dö eller inte. Om jag blir en rik mann så kanske jag inte vill dö. Om jag är en fattig mann då är det tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag vill helst lämna någonting efter mig innan jag dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 I'm not afraid of dying, I just don't want to, som en relativt vis man en gång sjöng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Det beror på om jag vill dö eller inte. Om jag blir en rik mann så kanske jag inte vill dö. Om jag är en fattig mann då är det tvärtom. Blir du en gammal man med trasig kropp och knappt kan äta utan att få hjälp med att stoppa skeden i käften med tanke på att soppa är det ända du kan äta för att du sätter allt annat i halsen och sen tar du en skön tupplur i sådär 23 timmar innan du ska upp och käka soppa igen kanske du kan hitta en lite lucka i almenackan för att dö... but what do i know edit: nä jag är inte så rädd för att dö. Redigerad 30 maj, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nej, det är nog bara skönt att dö.. om han har det jobbigt alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ja, men jag är redo... Oooh, Sjunde Inseglet är en bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nja vet inte om jag är rädd. Inte just nu iaf men man blir nog det när man blir äldre tror jag. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Life is a bitch and then you die som en kompis en gång sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vad ska man säga? vill dö nån dag, men vet inte om jag vågat ta livet av mig. man kan ju säga att jag vill dö men e samtidigt rädd för döden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nja, jag är "orolig" för hur det kommer bli efteter döden, om vi kommer att icke existera i evigheter Lite skrämmande tanke, men eftersom vi inte vet att vi icke existerar kommer evigheten inte märkas av... och Eftersom vi redan flutit runt i evigheter så är det nog inte så farligt .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vote : nej Jag tror det känns som en befrielse ! Jag tror inte att det känns någonting att dö. Men aaargh blir så arg när man tänker på vad som händer efter döden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 The Life is a mistery...... Nja... Jag vill ju hälldre leva lixom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Kan få för mig skrämmande tankar..som att man e död i kanske 10 år, och sen vaknar man igen. fy faderullan om man vaknar i en nergrävd kista! men tror nog att man får ett nytt liv..har ofta en massa deja vu känslor. kan ibland känna igen platser jag aldrig varit på, så då kan de ju vara så att man varit där i sitt förra liv eller nåt. vettefan annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Life is a bitch and then you die som en kompis en gång sa Som är ett ganska kännt citat som din kompis garanterat inte var först med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag är nog inte rädd för att dö. Mer rädd för att folk i min närhet ska dö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vote: Ja Jag är ju inte suicidal direkt! Ni som röstar nej, och är kommunister kan ju försöka göra en revolution! I USA! Då får vi se hur orädda för döden ni verkligen är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vote: Ja Jag är ju inte suicidal direkt! Ni som röstar nej, och är kommunister kan ju försöka göra en revolution! I USA! Då får vi se hur orädda för döden ni verkligen är! Ehm... Eller så kan vi plåga dig jättemycket tills du ber om att bli dödad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts