Guest Cyper Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ja, är ni rädda för döden? ''Nära döden upplevelse'' då man är mycket nära på att dö, men man får liv i sista sekunden. Enligt många vittnens teorier så ser man sin kropp uppifån. Och man får en kännsla av frid, lycka och klarsyn. Sedan känner man sig förflytad till en ''paradisisk värld'', och möter en kärleksfull gestalt. Sedan har man förlorat sin döds kännsla. Jag är inte alls rädd för att dö. Det kommer hända alla, och ingen sliper undan. Kanske det låter lite dumt att prata om döden då man är ung. Känner mig inte rädd, och oroar mig inte alls. Sen så tror jag på att man kan få ett liv efter döden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nej jag är inte rädd för döden, skulle vara ganska skönt att dö så länge det inte blir en plågsam död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nej jag är inte rädd för döden, skulle vara ganska skönt att dö så länge det inte blir en plågsam död. Sanna ord.. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Enligt många vittnens teorier så ser man sin kropp uppifån. Exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) "Life sucks and then you DIE" VOTE:Nej Redigerad 30 maj, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Exakt Har du ochså hört talas om det? Hoppas döden är skönnare än att ha sex. Redigerad 30 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) "Life sucks and then you DIE" Tycker snarare, "Du födds gråtande, lever klagande och dör besviken" Vote: Ja Redigerad 30 maj, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Har du ochså hört talas om det? Hoppas döden är skönnare än at ha sex. Omöjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Aja, har inte haft sex. Men det sägs att det är skönnt, huvudsaken att det är en blondin! börjar bli Lite off topic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nej. Har annat att tänka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vote : nej Jag tror det känns som en befrielse ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Har du ochså hört talas om det? Nejnej, been there done that Redigerad 30 maj, 2005 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vote ; Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Inte det minsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vote: Nej Varje människa dör förr eller senare, döden är en del av livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Ja. Vad jag tror, så händer ingewnting när man dör. Ingenting. Man kommer inte till himlen eller helvetet, man återföds inte som tussilago eller get, det är bara.. inget! Jag vill göra något med mitt liv, få upplevelser, intryck. Jag vill inte bara att mitt liv ska stanna upp och blekna bort. Jag tänker inte på det hela tiden, men om jag skulle få båda benen och en arm avsågade, nog fan skulle jag bli rädd! Däremot gillar ´jag utmaningar, känna att man kan besegra någonting, t.ex döden. Sådana saker kan man känna när man ramlar ner för hus, eller är mycket nära att dö, och över lever. Redigerad 30 maj, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ja. Vad jag tror, så händer ingewnting när man dör. Ingenting. Man kommer inte till himlen eller helvetet, man återföds inte som tussilago eller get, det är bara.. inget! Just därför jag inte är rädd för döden, för att jag tror så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 och över lever. Under mjälte? Vad jag tror, så händer ingewnting när man dör. Ingenting. Man kommer inte till himlen eller helvetet, man återföds inte som tussilago eller get, det är bara.. inget! Skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Just därför jag inte är rädd för döden, för att jag tror så Så du vill leva ett meningslöst liv och sen försvinna? manodepressiva små sprätthönor, var är er LIVSGLÄDJE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts