octane Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag menar inte så! jag menar hur kommer man ner i den underjordiska delen av basen efter uppdraget åt the truth? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Du behöver inte göra en ny topic efter varge mening tryck bara på ADD REPLY. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
octane Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ja ja men hur kommer jag ner i den underjordiska delen av militär basen?min kompis säger att det finns en viss sak där (som jag håller hemlig för vissa) som jag vill åt hur kommer jag ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Syftar du på jetpacken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Syftar du på j*******n? Se till att spoila det där, många pc och xbox-ägare kommer npg bli förbannade annars! Redigerad 30 maj, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
octane Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nej inte jetpacken det e nåt annat!men skit i det nu! jag måste få veta hur man kommer in!jetpacken finns ju ändå inte där efter uppdraget åt the truth!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ta en helikopeter eller jetpacken och flyg dit och leta upp ingången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
octane Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Det e ju det jag försöker gjöra!!! men det finns ju inte nån ingång och ventilerna man går in i i uppdraget är stängda!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Det ska finnas en lucka i golvet som man går ner i. Eller menar du Black Project uppdraget. Redigerad 30 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
octane Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nej nej! jag har klarat ut spelet! jag behöver komma in där för att bevisa en viss ''övernaturlig'' sak alla pratar om..jag har redan bevisat flera sånna saker ni kanske har tur att läsa om det nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nej nej! jag har klarat ut spelet! jag behöver komma in där för att bevisa en viss ''övernaturlig'' sak alla pratar om..jag har redan bevisat flera sånna saker ni kanske har tur att läsa om det nån gång Ja men det finns en lucka i golvet har jag för mig, den var i något rum fullt med... ja jag kom inte ihåg vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Menar ni Area 69, så kommer ni inte in där igen (undre vån.) efter klarat misson! Sorry... Redigerad 30 maj, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts