octane Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Asså är det någon som vet hur man kommer in i militärbasen efter uppdraget man gjör för the truth?? asså alla ventiler jag kan hitta är stängda och det verkar inte finnas nån spak att öppna dom med..finns det någon som kan hjälpa mig??? :'( ..................asså jag menar jag kommer in på basens marknivå men inte delen under marken där alla saker finns det e en ingång till underjorden jag inte hittar Redigerad 30 maj, 2005 av octane Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Jag tror inte det går att komma in, flyg så går det ju men inte med några ventiler Redigerad 30 maj, 2005 av Drewek Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag fattar inte din poll riktigt. Null vote. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Ok? Därför håller jag mig oftast till de andra delarna av forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vote: och ventilerna är stänga dom som man hoppar :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Försök att hålla dig ifrån "pollknappen" *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts