stev_man Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 JAg har precis börjat spela på allvar så jag e bara på första ön, innan bara kladdade jag om ni fattar, men här är mitt problem: Vilken är den sista personen man jobbar åt? oj det var en dum fråga man kan ju jobba i otakt me dem hur ska jag fråga? *tänker* hmmm oki....vilka e det man jobbar för på första ön portlan...??? jag har jobbat för: (förkortningarna) S, L, J, T hmmmm jag tror jag jobbat för nån till men vila finns det man kan jobba för påd en ön, altså första ön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Sista personen man jobbar åt på ö #1 är Salvatore... eller igentligen Maria men det är en annan femma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 ok, tack..men...vad e dem sista updragen av han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 ok, tack..men...vad e dem sista updragen av han? Du ska åka och hämta en bil som står i en gränd men håll ögonen på pagern innan du gör nåt dumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 (redigerad) Sista personen man jobbar åt på ö #1 är Salvatore... eller igentligen Maria men det är en annan femma... Man gör ju ett uppdrag hos 8-ball innan sista hos salvatore! Redigerad 2 januari, 2003 av MasterOfGames Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Man gör ju ett uppdrag hos 8-ball innan sista hos salvatore! Man får uppdraget av Salvatore, 8-Ball hjälper bara till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 asså det är 23 uppdrag tills man kommer till andra ön...du kan kolla det genom att gå in på briefs där står det...som sagt håll koll på pagern för att det är en fälla på 23 uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts