Jen Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag behöver verkligen hjälp med uppdraget "Just business" som man gör tillsammans med "Big Smoke", det där när han kör mc och "jag" sitter bak och skall skjuta ner andra mc´s och bilar. Precis när jag närmar mig slutet så sprängs mc´n och uppdraget misslyckas. Finns det något sätt att fuska i det uppdraget? Har säker försökt klara det 100 ggr. FRUSTRERAD! Nån som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nepp går inte att fuska sig genom det.. lär dig skjuta bättre bara jag klarade det uppdraget på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Håll koll på radarn för att se var de närmaste fienderna finns, skjut de först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 ....Och skjut bilarna före motorcyklarna! De gör mest skada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Om jag inte har fel så är det väll det uppdraget där man ska skjuta ner en grind? Du kanske glömer den? men jag har säkert fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Om jag inte har fel så är det väll det uppdraget där man ska skjuta ner en grind? Du kanske glömer den? men jag har säkert fel... Skjuta en grind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Skjuta en grind? Jo, han har nog rätt har jag för mig! Det är i slutet när man kör inne i tunneln/röret.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jo, han har nog rätt har jag för mig! Det är i slutet när man kör inne i tunneln/röret.. Ja juste den. Jag kom ihåg att jag missade den, jag vart orolig men Big Smoke körde igenom den bara. Så man behöver inte träffa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Inte för mig... men aja >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Inte för mig... men aja >.< Strange, men det kanske var någon annan som träffade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Gillar uppdraget. de driver med Terminator 2 som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Gillar uppdraget. de driver med Terminator 2 som fan. Och vad har det med tråden att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Och vad har det med tråden att göra??? Att han gillar det uppdraget har med tråden att göra och att de har kopierat(?) en scen ur T2 har oxå med tråden att göra i och med att uppdraget som tråden hadlar om utspelar sig på den plats som är tagen(?) från T2...!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Nostalgi uppdrag! Now Playing in WinAMP »» °¯°| Lynyrd Skynyrd - Freebird |°¯°«« :D Den låten är också nostalgi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EternalK Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Skjut utav bara helvete nej, men träna. för mig tog det också ett par 40 år för att klara det. Redigerad 2 juni, 2005 av EternalK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts