Jump to content

Klassresa

Gäst
 Share

Recommended Posts

Nu är jag tillbaka från Danmark. (w00t) Fan vad guld det var! ;)

Första dagen var vi på Tivoli, det var skoj. När jag och några andra skulle äta på en bistro råkade jag ut för ett litet missöde. När jag beställde råkade jag beställa två portioner (två tallrikar)! :shifty: Men alla var så jävla hungriga att vi dela på den, så var det löst. :lol:

Dagen efter (igår) gick vi runt och shoppa i Köpenhamn. Men det var så jävla dyrt, så jag köpte inget (fanns inget som inte finns i Sverige). Däremot gick jag och en annan och satte oss på internetcafét Boomtown och spela BFV, det var askul! Och sen på kvällen vart det riktigt mysigt! :P Vi bodde på vandrarhem, jag och några andra killar hadde ett rum. Det var en tjej i vårt rum (en klasskompis som vi snacka med, inget annat) och då drog en av oss ett runkskämt. Då börja hon fråga oss, ja, en massa saker. Så vi snacka om ganska privata saker. Men det var bara början! För sen kom det in några andra tjejer och deltog i snacket, och sen några killar. Alla fick svara på frågor, t.ex, om dom var oskuld o.s.v. Till slut var vi ganska många, både tjejer och killar, som prata tjej och kill-snack öppet, om man kan kalla det så. Riktigt, riktigt mysig! (w00t)(w00t)

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare