pottzork Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Vi ska typ inte på nån klassresa, men vi ska på hemlig resa med klassen. Ingen aning om vart den går. Men det blir säkert kul. Typ hela klassen blir nersövda, vaknar upp långt efter i en skog, dom säger att ni är 100 mil från erat hem, medans ni bara är i stadens skog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Nu är min klass i Stockholm, medan jag sitter hemma och lirar FIFA med en polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Var i Borlänge i Tisdags på badet och på nått muséeum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Ok nu vet vi allt om klassresor. Men asså såhär en helg. Vad tar man med sig? Vad för snacks å skit? Ska åka imorn till lycksele. Tar me mig godis, chipps och gobitar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag kom precis hem ifrån Åland. Vi missade bussen så vi fick sitta kvar och vänta på att båten åkt till åland och tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 På tisdag så ska jag till grönan med klassen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 På tisdag så ska jag till grönan med klassen! Jag med fan! Vi kanske syns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Dag: Torsdag Location: Åland Mission: Titta på flickornas rövar. Err, din brud ser lite bred ut.. alltså.. signaturen ang. topic, vi åkte hela 6 mil hemifrån och stannade en natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 På tisdag ska jag till Liseberg, förra året var jag sjuk men följde med iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Seglade skuta förra året, det var riktigt skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) På tisdag ska jag till Liseberg, förra året var jag sjuk men följde med iaf. Jag ska också till liseberg på tisdag. Alla nior på min skola åker dit då. Redigerad 4 juni, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Sorry dubbelpost Redigerad 4 juni, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Hela vår avdelning var i Odense Danmark. Vårt spår heter Odense, så därför beslöt sig våra lärare att vi skulle åka ditt och titta på H.C Andersens museum och zoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Igår spelade vi fotbollsgolf i Maglarp. så rik är vår skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag med fan! Vi kanske syns. Jupp! kanske det! Vi kan mötas i spök-huset så kan jag komma och skrämma dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Igår spelade vi fotbollsgolf i Maglarp. så rik är vår skola Fotbollsgolf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Senaste klassresan var förra året då vi åkte till Gullholmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Igår spelade vi fotbollsgolf i Maglarp. så rik är vår skola Det har jag gjort på Gotland, Magnus Hedman hade spelat där också, dom hade skrivit upp hanns resultat, jag hade bättre än han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Err, din brud ser lite bred ut.. alltså.. signaturen ang. topic, vi åkte hela 6 mil hemifrån och stannade en natt Offtopic: Fortfarande krympt från en bakgrundsbild till en liten sketen signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Igår spelade vi fotbollsgolf i Maglarp. så rik är vår skola Det är något jag skulle villja pröva.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts