Zack Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Hade varit bättre med ett lan (Har för mig Arman tog upp det för ett tag sedan!) Men då blir det en liten resa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Men guuuud vad negativ man kan vara 1. Betala själv... 2. Vet inte. 3. Inte du för du är negativ. Men jag tror bara att "pedofiler" kommer vara med ? Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Men jag tror bara att "pedofiler" kommer vara med ? Haha Ähh, vem har inte drömt om att bli pedofilerad sent en vardagskväll? Ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Skulle faktiskt vara kul att träffa alla här på sajten. Sajtresa.... Vart: Rockstars huvudkontor Vem betalar: Hultenius. Nej men, Var och en för sig själv? Följer nog med ett par stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Stockholm senast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ja vi var i snogeholm förra veckan . Men jag har glömt det mesta för det blev ingen sömn, sen sov vi på dan och sen när man vaknade så har man glömt hela skiten . Jag berättade saker till mina kompisar som de inte kom ihåg att de hade gjort och tvärtom , vissa dumma saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Klassresa...tss. Den senaste jag var på var nog när jag gick i fyran. Var på någon ö utanför Västervik, tror den hette Örö. I nian åkte dom väl till Stockholm tror jag, men jag gick ju aldrig klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Klassresa...tss. Den senaste jag var på var nog när jag gick i fyran. Var på någon ö utanför Västervik, tror den hette Örö. I nian åkte dom väl till Stockholm tror jag, men jag gick ju aldrig klart INte. hoppa du av innan 9:an? sådu typ jobbar på donken eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Vår klass ska förmodligen till Sälen till vintern, lite segt eftersom jag inte åker skidor Men det är väl skitsamma. Säljer iallafall äckliga kokosbollar för att en massa nötter ska åka skidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ska egentligen till Stockholm på torsdag och fnuffa omkring. Men idag är sista inlämningsdagen av lappen, och det finns följande svårigheter att lämna in den: 1. Jag skolkar och den är i skolan 2. Mor som måste skriva på den är i Täby Men jag vill eller har aldrig velat följa med på den, dels pga att jag var där i sexan och dels för att jag skulle få migrän på bussen av allt oljud. .ehm, Seriöst? HAHAHHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 .ehm, Seriöst? HAHAHHAHA Ursäkta? Vad är det roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ursäkta? Vad är det roliga? Ser du inte det? Han tycker det är roligt att din mamma är utanför huset. Han tycker även det är jätteskoj att du spyr och skolkar... Säg inte att du inte ser det roliga i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Åker te skåne 2 ggr per termin med alla i samma årskurs och har slöjd, bild och hemkunskap. lite småskojj sådär... Njae tycker jag inte, småland däremot, gammleby närmare bestämmt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Njae tycker jag inte, småland däremot, gammleby närmare bestämmt.. Samma skit samma färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Vill ni ha en redogörelse?? Dag 1: 10:50 : Sitta på bussen och först åka till Luleå och handla godis, Sen stack vi till Pite 12:00 : Framme...Kastar upp väskorna på rummen 12:01 - 18:30 : Badar...Åker mest Space Bowl 18:30 - 20:30 : Äter "buffé" som består av äcklig pasta och köttfärssås 20:30 - 21:20 : Ser på en dålig dokumentär som kallas för bio...Den heter Michael Jordan to the max! 21:20 - 21:30 : Ägnar lite tid åt att busa hos dom som bor i husvagnarna 21:30 - 22:00 : Springer som tokar 22:00 - 04:15 : Spelar lite San Andreas på TVSpel (Jag tog med mig konsoll och polarn spel och kontroller) sen kommer lärarn och såger åt oss att sova! Dag2 08:30 : Dom hittar oss sovande framför TVn 09:00 : Sticker och badar igen 12:00 : Sätter oss på bussen 14:00 : Hemma! Sämsta saken jag vart med om Redigerad 31 maj, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Vill ni ha en redogörelse?? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ursäkta? Vad är det roliga? .men snälla. De lät ungefär som att de va stort att vara i stockholm "plus att jag var där i sexan.." Jaha hur gammal ä'r du nudå? 16? haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 .men snälla. De lät ungefär som att de va stort att vara i stockholm "plus att jag var där i sexan.." Jaha hur gammal ä'r du nudå? 16? haha! Nej det tycker jag inte. Jag brukar i regel vara där flera gånger om året, inget särskilt direkt. Att åka dit med skolan är värdelöst om man redan gjort det, man åker ju ändå till samma muséer eller vad det nu kan vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Min klassresa är slut nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Vi ska typ inte på nån klassresa, men vi ska på hemlig resa med klassen. Ingen aning om vart den går. Men det blir säkert kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts