xstreem Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Var: Lund, Botaniska trädgården/stan Dag: En tisdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nej? Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ska till Öland på Fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Var i Paris i år. Mellan den 1:a och 6:e maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ska till Liseberg om ca 39 hours Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Min klass åker till Köpenhamn på fredag. Vå åker också på fredag,... Till lycksele. Nå jävla robinson-tjafs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag och min klass hade Sex och Samlevnadsläger för några veckor sen. Det var roligt. Vi ska inte ha några mer skolresor, men dagen innan avslutningen ska vi göra nått med klassen. Dock inte bestämmt vad än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Var på klassresa onsdags va i Stockholm på grönan kom hem i fredags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Var till Söderbärke(Västeråsgården) i helgen. Det blev iaf riktigt misslyckat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vi skulle egentligen åka till London, men precis det här året så har dom bestämt att man inte får åka till London innan man börjar åttan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Ska ingenstans, börjar jobba om nån vecka så jag åker inte med.....har inte åkt nånstans heller... Redigerad 30 maj, 2005 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vsar i gävle...rätt bajstråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Åker te skåne 2 ggr per termin med alla i samma årskurs och har slöjd, bild och hemkunskap. lite småskojj sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vi kan åka på gtasajten-resa, det skulle jag åka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Var: Groena Loond. Datum: Eh, på onsdag. Dilemma: Jag är i Götet då. Yay. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Min klass åkte till Berlin 1 maj. Det var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vi kan åka på gtasajten-resa, det skulle jag åka på. Efter Bollibompa Haha... 1 Men vem skulle stå för resan ? 2 Vart ska vi åka ? 3 Hur många tror du kommer föllja med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ska till Gotland i höst nån gång, och imorgon ska jag bada och spela badminton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Efter Bollibompa Haha... 1 Men vem skulle stå för resan ? 2 Vart ska vi åka ? 3 Hur många tror du kommer föllja med ? Men guuuud vad negativ man kan vara 1. Betala själv... 2. Vet inte. 3. Inte du för du är negativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vi kan åka på gtasajten-resa, det skulle jag åka på. Hade varit bättre med ett lan (Har för mig Arman tog upp det för ett tag sedan!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts