Gäst Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vart var ni på klassresa senast?? Jag far idag 10:50 till Piteå och badar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Dag: Torsdag Location: Åland Mission: Titta på flickornas rövar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ska egentligen till Stockholm på torsdag och fnuffa omkring. Men idag är sista inlämningsdagen av lappen, och det finns följande svårigheter att lämna in den: 1. Jag skolkar och den är i skolan 2. Mor som måste skriva på den är i Täby Men jag vill eller har aldrig velat följa med på den, dels pga att jag var där i sexan och dels för att jag skulle få migrän på bussen av allt oljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vart var ni på klassresa senast?? Jag far idag 10:50 till Piteå och badar... Piteå Ofan, men var bor du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Piteå Ofan, men var bor du då? Home Page http://www.Habbei.tk Birthday 22 May 1992 Location Kalix Interests GTA,Habbo m.m Kön: Kille/Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vill inte tänka på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ska till Liseberg tisdag nästa vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ska till Liseberg tisdag nästa vecka Det ska jag nog med....eller så var det på onsdag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vår klass var för dåliga på att samla in pengar å vi angagera oss inte så det blev ingen klassresa, men vi ska typ till liseberg eller nåt men ett tag låg vi -75000 kr(seriöst) det var bara för vi hade rökmaskiner på ett disco vi anornade och då gick brandlarmet å brandkåren kom så vi fick böter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vi ska till Liseberg men jag ska till Portugal istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vill bara säga till alla trogna Lisbergs fan, om ni hadde åkt innan den 15 maj, hadde ni sluppigt 45 minuters kö till Balder. Jag var där på klassresa den 12 maj. Då var det knappt 5 minuters kö till Balder, det var 6 minuter tills kanonen. Tips: ÅK INNAN DEN 15e!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Tips: ÅK INNAN DEN 15e!! Hur ska vi kunna göra de när de är 30e idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Hur ska vi kunna göra de när de är 30e idag? ÄR du 100% säker på att han inte menade nästa månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) ÄR du 100% säker på att han inte menade nästa månad? Nästa år ... Om du inte har en tidsmaskin! Det finns väll en del på forumet som inte åker på klass resa detta året? Redigerad 30 maj, 2005 av CombatCraft90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 ÄR du 100% säker på att han inte menade nästa månad? De står ju Maj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ska till London första veckan i nian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Min klass åker till Köpenhamn på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Min klass åker till Köpenhamn på fredag. Och du stannar hemma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag var i frankrike med klassen i september. Mästerligt varmt även fast det var såpass sent på året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts