Lancelot Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 ni vet när man ska sno the fastest boat...då ska man ju gå iin och trycka lpå nån knapp..men när jag gör uppdraget så är porten stängd...ska det vara så??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bens Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 du är nog på fel ställe ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Jag vill inte göra dig ledsen men läs denna topic http://www.gtasajten.com/forum/invboard/in...=ST&f=12&t=1453 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 hheehe lite sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 kommunisten, du behöver inte spamma så mycket! Lancelot: Hade du kommit långt (tagit många hidden packages eller nått)? Jag tycker sund om dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 jag har kommit långt... klarat keep ur friends close, tatt 100hp och köpt allt jag kan,fixat alla bilar på sunshine autos och favoriten e SANDKING...och lite till då ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts