Toki Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Min print screen funkar inte för mig! Det är endast på den ena datorn den inte fungerar..Någon som känner igen sig och vet hur man fixar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Knappen är trasig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 HAr du sarrat i knapphålet kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 HAr du sarrat i knapphålet kanske? Kom igen nu, uppför dig. Topic: Gå in på Start > Program > Tillbehör > Hjälpmedel > Skärmtangentbordet Tryck sedan på "psc" där och testa om det funkar då. Om det funkar då så är det något fel på knappen på tangentbordet. Om det inte funkar då heller vet jag faktsikt inte var problemet kan vara men med det här sättet kan du utesluta att det skulle vara något fel på tangentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ibland kan det finnas en F-Lock-knapp. Testa trycka på den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts