Kebabpizza Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Påbörjat projekt... Min första film. 13 sekunder än så länge. Hämta den här! Redigerad 29 maj, 2005 av Kebabpizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Det var det värsta jag sett. Jisses... fortsätt sådär. OMFG Keep Up That Good Focking Wörk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 :'( Du krossar mitt hjärta, din håriga bosnie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Förlåt mig din ljushåriga svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) ehm... vet inte hur jag ska säga det här... den var inte alls bra. Redigerad 29 maj, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) ehm... vet inte hur jag ska säga det här... den var inte alls bra. Vad var dåligt? Skulle du kunna göra en bättre? Nej, håll käften. Redigerad 30 maj, 2005 av Kebabpizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vad var dåligt? Skulle du kunna göra en bättre? Nej, håll käften. Haha, inget att säga "håll käften" över... Själv säger jag, kort men snyggt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ja, vafan det är WIP! Målet är en film på 1-2 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vad ska det vara, stuntfilm eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vad var dåligt? Skulle du kunna göra en bättre? Nej, håll käften. Du får tåla lite kritik. Bara för att han kanske inte kan göra bättre så betyder det inte att han inte får säga vad han tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Skulle du kunna göra en bättre? Nej, håll käften. Meeeeens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Verkar ok. Blir nog bättre när du lägger på musik.. Vad ska filmen handla om då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ärligt talat, den sög. Men det är ju vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts