Guest CombatCraft90 Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Finns ju en Dagens lol, och en Dagens kluring. För dig som inte vet vad ett i-lands problem är, så kan jag berätta att det är något totalt onödigt problem. Rika länder är I-länder, som Sverige, Danmark, USA. Fattiga länder är U-länder, som Nigeria, Kenya, och sånna. T.ex Sverige: Slut på oboy. Kenya: Jag har ingenstans att sova. Okej, inte nödvändig tråd, men ganska kul... om nån av er "poliser" tcyker den är oseriös så släng å lås. Dagens I-lands problem: Jag har slut på sylt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Lägg ner dessa nya "Dagens..."-topicar nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Afghanistan: Jävlar vad varmt det blev, är det redan sommar, Nu kanske vi kan sova ute och inte frysa. Fel? Rätt? Hihi. Redigerad 29 maj, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Ska man skriva sitt eget I-lands problem så Dagens I-lands problem: Helgen är slut snart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Jag orkar inte klia mig på arslet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Dagens I-lands problem: Ont i Fingern av att skrapa trisslotter U - Land : Förlorat benet va en mina? Vad är det för kul med denna tråden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hah, brings be back to the old Hipp! Hipp!-days... ja, se dagens ungdom... (what the fuck?!) Dagens: En dum fjortis snackade med mig på MSN och visade mig bilder på hennes nakna bakdel. Bestående men! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Vad är det för kul med denna tråden? Nothing... men den blir säkert låst snart... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hah, brings be back to the old Hipp! Hipp!-days... ja, se dagens ungdom... (what the fuck?!) Dagens: En dum fjortis snackade med mig på MSN och visade mig bilder på hennes nakna bakdel. Bestående men! :'( Om hon är vacker kan du väll knappast kalla det problem, eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Om hon är vacker kan du väll knappast kalla det problem, eller? Hon var dock ganska äcklig... snygg, visst, men inte särskilt attraktivt med tjejer som till och med visar sig halvnakna i sina "display pictures" (eller vad det nu heter) på MSN... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Hon var dock ganska äcklig... snygg, visst, men inte särskilt attraktivt med tjejer som till och med visar sig halvnakna i sina "display pictures" (eller vad det nu heter) på MSN... Sant, man blir mer chockad av hur pass idiotisk denna värld har blivit än upphetsad. ...eller så blir man en blandning. Svår fråga för mig att svara på: det är ju trots allt inte MITT i-landsproblem. Rättare sagt - inget som händer mig dagligen... Redigerad 29 maj, 2005 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 ...eller så blir man en blandning. Svår fråga för mig att svara på: det är ju trots allt inte MITT i-landsproblem. Upphetsad förskräckelse, måhända... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Nothing... men den blir säkert låst snart... Jag visste att minst en skulle reagera så... nae, för övrigt gillade jag Hipp hipp ganska mycket... men men! Dom låser den väll snart.. hoppas jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Dagens I-lands problem Jag orkar inte gå till skolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Dagens I-lands problem Jag orkar inte gå till skolan Den satt perfekt... Ganska sjukt att tänka attt man inte orkar gå till skolan, när andra barn inte ens har något hem... btw: orkar häller inte gå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Problem: Ajajajaj! Min pizza är för varm och det är bara reklam på teven... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Dagens i-lands problem: pottzork. ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Dagens i-lands problem: pottzork. ? Där satt den Pottan! Det bästa du sagt på hela dan. Nu blir det pizza! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Där satt den Pottan! Det bästa du sagt på hela dan. Nu blir det pizza! MEn jag vill ha korv. KEBAB korv me brö kättchupp å sänap. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Jag får bara ut 6,5 Mbit på min 8Mbits-uppkoppling. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts