Starfaall___ Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Ja det é bara att börja berätta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Ja det é bara att börja berätta Tryckte in min penis i min flickväns mutta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Jag har kvar den... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Är oskuld än så länge! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Det var knappast det som var frågan heller. Edit: Hur vart du av med den själv stärnfallet? Redigerad 29 maj, 2005 av leftbehind Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Harkel http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...ic=28232&st=540 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Jag blev kallad till katedern för att hjälpa läraren. Då började hon sätta på mig mitt i klassen för "Studie syfte". Hela klassen satt och kolla på och tog anteckningar av min sexakt. Det var horribelt! (Eller så har jag inte gjort det än) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Harkel http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...ic=28232&st=540 Aah. högst upp på sidan är de jobbit att pissa me ståfräs? självklart. stolt. annars, så . öhrm, lite pinsamt det här, men öh. host host, så förlorade jag oskulden med äppelträdet i min trädgård :'> , lite pinsamt, berräta inte för någon! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Aah. högst upp på sidan är de jobbit att pissa me ståfräs? självklart. stolt. annars, så . öhrm, lite pinsamt det här, men öh. host host, så förlorade jag oskulden med äppelträdet i min trädgård :'> , lite pinsamt, berräta inte för någon! Näe dah.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Näe dah.... Han är mytoman... It saddens me to tell ye... Fast jag har ju tjej nu... Så jag kanske blir lite mer experienced än jag är nu (0) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Han är mytoman... Va fan e de? typ en som , mytomar onda människor å gör om goda, smaskiga, delikata medborgare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Va fan e de? typ en som , mytomar onda människor å gör om goda, smaskiga, delikata medborgare? Ja precis Pottzork! Så är det. Du ör en gullig person som går runt och gör ondingar till snälla semlor som du sedan äter för att du tänder på det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Ja precis Pottzork! Så är det. Du ör en gullig person som går runt och gör ondingar till snälla semlor som du sedan äter för att du tänder på det... Ja. sämlor äger. å förreste stavas de sämmla! GÄD. å du är bara avundsjul. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Ja. sämlor äger. å förreste stavas de sämmla! GÄD. å du är bara avundsjul. Cemla, eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Cemla, eller? Nej nej nej. semla stavas det. kan ni itne stava sveriges natiolrätt? ojojoj. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Vare ironi Pottan? Eller hade du tänkt skriva fel på National? KAN DU INTE ENS STAVA TILL NATIONAL ??+++!!!!!1111 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Vad i Helvete?! när det för engångs skull kommer upp en tråd om sex på gtasajten så byter den ämne till diskusion om semlor WTF?! BTW så har jag inte sagt ädjo till min heller... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Vare ironi Pottan? Eller hade du tänkt skriva fel på National? KAN DU INTE ENS STAVA TILL NATIONAL ??+++!!!!!1111 Ops. stavas "national" . klart ja kan stava det, men mitt tangent bord är ofta emot mig. det är faktiskt sant. kan stava sämmla . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Tryckte in min penis i min flickväns mutta. Fan vad konstigt! Precis så var det för mig med... Fan vad skumt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Tror inte gtasajtens medlemmar är mogna att föra en sån diskussion. Det märks väl klart och tydligt. *Varning på Pottzork och Spokplumpen för spam* *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts