Bubba Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hej Var tycker ni att jag ska göra min hemsida allså var ska jag lägga upp den Tex www.freewebs.com. Jag vill veta det bästa stället helst gratis men det kan kosta en liten slant bara om det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Passagen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 SÖK FÖRIHELVETE SÖK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Passagen ? Haha, aa nästan. Man får en gratis hemsida med 95% reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 KAN JAG FÅ FÖRSLAG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Men snälla. Sök på forumet finns massvis. Eller så söker du på google. Ännu lättare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Skaffa en .com och en egen server.. DET ÄR DET BÄSTA (Har jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Har jag också Fast .net är bättre. ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Har jag också Fast .net är bättre. ffs Haha ! Nääää! .net... Nahh.. låter töntigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Skaffa en .com och en egen server.. DET ÄR DET BÄSTA (Har jag ) Wow, du är min idol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Gör en hemsida i anteckningar om du vet hur man gör det...Sen är BEFFO WEBHOTELL skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Wow, du är min idol! Och du är min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Angelfire.com.......Har provat det men det funkar inte med frontpage..Det står att det ska gå men det gör det inte..Det e lite synd..Eller kan någon hjälpa mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Gör en hemsida i anteckningar om du vet hur man gör det...Sen är BEFFO WEBHOTELL skitbra Fattar inte varför alla gaggar om att man ska skriva koden i anteckningar? Vilket textredigeringsprogram som helst går, fast ett program som har inbyggd syntax-highlighting är att föredra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Jag har planerat att fixa en server. Men jag behöver en bra guide till apache eller xammp spelar inte så stor roll.Men jag har installerat båda två men jag vet inte hur man ska konfigurera dom. Sen vore det jätte bra om nån vet hur man leder en domän till serven. Redigerad 30 januari, 2008 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Jag har planerat att fixa en server. Men jag behöver en bra guide till apache eller zampp spelar inte så stor rol.Men jag har installerat båda två men jag vet inte hur man ska konfigurera dom. Sen vore det jätte bra om nån vet hur man leder en domän till serven. Finns guider lite här och var som man kan läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Gör den på Microsoft World. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Fattar inte varför alla gaggar om att man ska skriva koden i anteckningar? Vilket textredigeringsprogram som helst går, fast ett program som har inbyggd syntax-highlighting är att föredra. Tippar på att alla "nybörjare" vill stoltsera att dom kan skriva HTML i notepad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Datorn, annars får du skriva för hand & föra över till datorn men det tar extra lång tid :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) .Yahoo Geocities. Redigerad 31 maj, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts