Nix Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Asså NEJ. jag blev inte medlem här för att fårga en fråga.. Jag har varit medlem här länge.. Under ett annat namn.. Vad jag hette då och varför jag har bytt kan jag dock inte säga. Men, i need help! När jag ska spela musik med winamp så funkar de ett tag. Sen börjar de rassla och sen säger de typ "klick" sen slutar allt ljud på datorn funka.. Och då måste jag starta om datorn. Och så är de HELA tiden.. Vet någon va som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Ingensom vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Ingensom vet? Sällsynt problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Kan de ha något med drivrutiner att göra? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Kan de ha något med drivrutiner att göra? :S Troligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hur får man reda pp vilka drivrutiner man ska ha då? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Asså NEJ. jag blev inte medlem här för att fårga en fråga.. Jag har varit medlem här länge.. Under ett annat namn.. Vad jag hette då och varför jag har bytt kan jag dock inte säga. Men, i need help! När jag ska spela musik med winamp så funkar de ett tag. Sen börjar de rassla och sen säger de typ "klick" sen slutar allt ljud på datorn funka.. Och då måste jag starta om datorn. Och så är de HELA tiden.. Vet någon va som är fel? Om du bara ska lyssna på musik med Winamp, Byt! Om du ska lyssna radio. Kolla om samma sak händer. Annars kan du testa att installera om. Tanka ny klient. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Men kolla. De händer med radio och med musik.. Jag gillar ju winamp. Hade en annan spelare förut.. Hände samma sak. Kommer dock inte ihåg vad dne hette.. Och de blir så hela tiden. även fast jag instalerar om. Öven fast jag formaterar. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 JAg använder WinAmp ibland...Då funkar det kanon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 JAg använder WinAmp ibland...Då funkar det kanon Tror nog det funkar "kanon" hos alla andra också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Men kolla. De händer med radio och med musik.. Jag gillar ju winamp. Hade en annan spelare förut.. Hände samma sak. Kommer dock inte ihåg vad dne hette.. Och de blir så hela tiden. även fast jag instalerar om. Öven fast jag formaterar. :/ Är det så fortfarande fast du har formaterat?? Då måste det ju va något hårdvarufel på grafikkortet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Är det så fortfarande fast du har formaterat?? Då måste det ju va något hårdvarufel på grafikkortet ? Ja eller ljudkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ljudkortet sitter kanske löst? Det gjorde mitt, hände att ljudet la av efter kasnke 2 timmar vid datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Fast de funkar ju perfekt i windows media player :/ Och jag HATAR windows media player Och ja de är samma sak även fast jag formaterar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ja eller ljudkortet. Det va det jag menade haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vet inte men jag vet en annan sak. Du är Pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 .pfft. schh. tyst! De är inte pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 .pfft. schh. tyst! De är inte pixi Det ända konstiga är att när du hette pixi här hette du Pixi^ på msn. Och nu heter du Nix^...... Eller kanske bara ett sammanträffande ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Eh vänta. du har inte mig på msn? Och kan vi snälla återgå till tråden nu. I need help med mitt ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Eh vänta. du har inte mig på msn? Och kan vi snälla återgå till tråden nu. I need help med mitt ljud Blås datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts