Arman Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Han springer till hunden och sedan slår/sparkar ner den ? Nej, ska jag berätta...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hur ska Claude rymma, tro? Han gör som de flesta, går ut därifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Men Clamydia ellre vad hon hette vill inte ut, hon älskar skolan. så. löst. vem kan min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Claude kastar ett äpple i huvvet på Hans-Åke som vrålar "Aj" och under tiden hunden springer mot Hans-Åke springer Claude ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Nej, ska jag berätta...? Mjo, skicka i pm till mig. Please. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Han gör som de flesta, går ut därifrån... Då biter hunden honom i k*k*n... Men rätt svar: Claude kastar ett äpple från trädet på Hans-Åke, Hans-Åke skriker "Aj!" och hunden Aj springer till honom... sen kan Claude springa ut lugnt och sno mer äpplen och bilar... EDIT: Grattis, BigBear! Du är smartast av alla dessa idioter...! Redigerad 29 maj, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Arman, man gömmer sig i skuggan, väntar tills solen rör på sig, står kvar i skuggan, tills den roterat till vägen, och därefter kan man springa sin väg. Hur kan detta stämma? Nånting + AlienMan = DÖD. Vad är "nånting"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Två mammor och två döttrar skulle ut och fika. De beställde tre bakelser, och alla fick en var. Hur? (Ja, enkel, men den är kult. ) Bara för omväxling skull ska jag ge dig ett annat svar: En av mammorna bar fortfarande barnet i magen. Hon var alltså gravid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Då biter hunden honom i k*k*n... Men rätt svar: Claude kastar ett äpple från trädet på Hans-Åke, Hans-Åke skriker "Aj!" och hunden Aj springer till honom... sen kan Claude springa ut lugnt och sno mer äpplen och bilar... Bigbear sa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Jahpp. alla verkar ha gett upp på min (som förresten finns längst ner på sida 1). and the answer is herer:: Spiderman finns inte, där vandrar man ut EDIT: ja du, den där color skiten gick inte som jag ville Redigerad 29 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Jahpp. alla verkar ha gett upp på min (som förresten finns längst ner på sida 1). and the answer is herer:: Spiderman finns inte, där vandrar man ut Klart han finns! (IAF på filmerna... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Klart han finns! (IAF på filmerna... ) MEn du får tänka lite mer pottzork. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 MEn du får tänka lite mer pottzork. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Någon som skrivigt att detta liknar min gammla topic? Synd att detta inte var en likadan. Men den hette samma sak. Ska se om jag hittar min. Den var ju riktigt poppis ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Va?! HAn väcker gubben som sover genom att kasta äpplee på han...Då vill hunden bita gubben eftersom han har vaknat... Eller så gör CLaude apport med ett äpple... Edit: Oj...Såg inte att du hade gett svaret Arman Redigerad 30 maj, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Arman, man gömmer sig i skuggan, väntar tills solen rör på sig, står kvar i skuggan, tills den roterat till vägen, och därefter kan man springa sin väg. Hur kan detta stämma? Nånting + AlienMan = DÖD. Vad är "nånting"? En stor brutal blå dildo med bilbatteri-vibrator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Arman, man gömmer sig i skuggan, väntar tills solen rör på sig, står kvar i skuggan, tills den roterat till vägen, och därefter kan man springa sin väg. Hur kan detta stämma? Nånting + AlienMan = DÖD. Vad är "nånting"? Allergisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Don't ask me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Don't ask me Hatar den där vette fan om jag lyckades lösa den förrut, ologiska skitsak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts