BigBear Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Vet nån vilka BRA artister som kommer te Hultsfred? http://www.rockparty.se/content/festivalin...ra_artister.asp vilka som är bra får du avgöra själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ok! Kan väl säga Mastodon. Dom är jävligt bra, Slayer är också sköna. Slipknot är väl Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag ska på MAiden...sen vet jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Maiden is the Shit Ses där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Maiden is the Shit Ses där Vart har du platser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag har ju stå såklart Dudå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag har ju stå såklart Dudå? Jag har sitt...men vem fan kommer sitta?! sektionen näst närmast scenen, rad 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Kasta dig över stängslet då. Min polares bröder har gjort det ett X antal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Audioslave 27/6 2005 Hovet. Hade planerat att gå på 3 dörrar ner men det blev inte av, Sen är det väl bara att hoppas på att Velvet Revolver kommer antingen i år (föga troligt) eller nästa år (lite troligare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Kasta dig över stängslet då. Min polares bröder har gjort det ett X antal gånger. Det kan ju vara nåt...hehe! Edit, ja VR vill man ju ska komma snart...missade tyvärr dem sist! Redigerad 4 juni, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Jag har ju stå såklart Dudå? Men det var ju bara " pundarpunkare och hiphoppare" på hultsfred.. Är du säker att du ska gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Men det var ju bara " pundarpunkare och hiphoppare" på hultsfred.. Är du säker att du ska gå Vi snackade maiden på ullevi här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Bara en Rock-konsert i Åre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Men det var ju bara " pundarpunkare och hiphoppare" på hultsfred.. Är du säker att du ska gå Jag snackar nu om Maiden, inte Hultsfred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts