Ace Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Man måste till stor del inte knarka för att vara pundare? Right? För att pundare är slangord för: Narkoman eller amfetamin missbrukare Dum person Engelsman med mycket pengar Punkare är skumma personer, som man kan förknippa med dumma personer, enligt mig. Men nu sa jag knarkar , och jag anser inte att jag är varken skumm (kanske lite) eller dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Green Day 3/7 gbg RAMMSTEIN 30/7 gbg HAMMERFALL 30/7 gbg APOCALYPTICA 30/7 gbg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ingen som ska se System of a Down? Själv skulle ja aldrig få de för mina föräldrar för att dom tkr ja e för ung LOL hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ska på metaltown när det nu är. min kompis Mikael Stanne sjunger i Dark tranquillity, så han fixar in mig gratis, kommer förmodligen få träffa Rammstein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Hultsfred, Slipknot... Har inte planerat fler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Hultsfred, Slipknot... Har inte planerat fler! Same shit here Bro' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ska på metaltown när det nu är. min kompis Mikael Stanne sjunger i Dark tranquillity, så han fixar in mig gratis, kommer förmodligen få träffa Rammstein Kan han inte fixa in mig gratis oxå Dom biljetterna är ju skit dyra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Kanske ska på nån: Wilmer X eller Turbonegro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Längtar tills John Williams besöker Göteborgsoperan... om han nu gör det... Jag VA på Finntroll, Amoral och Naglfar 6 April... Vill åka till hultsfred och se Slayer och Slipknot... Men orkar/kan/får inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ingen som ska se System of a Down? Själv skulle ja aldrig få de för mina föräldrar för att dom tkr ja e för ung Vill se. Men kan inte tyvärr :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Någon som vet när eller om LinKin Park kommer till Sverige snart ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Dimmu Borgir (N) Edguy (D) Children of Bodom (SF) Masterplan (D/N) Dark Tranquillity (S) Grave Digger (D) Amon Amarth (S) Evergrey (S) Nocturnal Rites (S) Moonsorrow (SF) Brainstorm (D) Sabaton (S) Twilightning (SF) God Among Insects (S) Maze of Torment (S) Pantokrator (S) Jepp jag sa se alla, @ Gates of Metal Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag har tänkt lite på Gates of Metal, men jag vet inte riktigt hur pengarna räcker, fyller iofs om 3 veckor typ, så ja får väl se då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vill till SRF p.g.a. krossande band där i år men nejnej, jag är för ung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag fick inte heller =/ Men sen fick jag, då fanns ej biljetter Men 2006, då jävar blire SRF det säger jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vaför får ni inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vill till Hultsfred! Vet bara inte vart jag ska få pengar ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vill till Hultsfred! Vet bara inte vart jag ska få pengar ifrån. 700 spänn. barnbidraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ska se Black Sabbath vill se Audioslave (kommer med största sannorlikhet att göra det), vill även se Lenny krawitz, sen ska jag åka till götet och se Eminem och hans "gäng" liksom lovat en polare att följa med på en hiphop konsert, när han följde med mig på en rock konsert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Vet nån vilka BRA artister som kommer te Hultsfred? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts