leftbehind Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Tjenare, vilka konserter ska ni forum människor på till sommaren och hösten? Edit: Själv ska jag på: Black Sabbath i Oslo den 7/7 Iron Maiden Göteborg den 9/7 Nightwish Stockholm den 8/9 Redigerad 29 maj, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) HULTSFRED!! så de är väll 2 (3 beroende på hur jag känner mig, kanske 4) MArilyn Manson SLipknot är dom bestämda. sen kanske även Slayer. Maiden om jag orkar hasa mig ner te gbg. fast de skulle jag inte tro, dom är så mjuka Redigerad 29 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 3 Doors Down 21/6 Annexet Audioslave 26/5 Globen Tänkte gå på Sweden Rock och se på Mötley Crüe men det är så lågnt dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Niceigt, fan, kom igen, vill veta fleras personers planer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Black Sabbath 3/7 Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Dimmu Borgir (N) Edguy (D) Children of Bodom (SF) Masterplan (D/N) Dark Tranquillity (S) Grave Digger (D) Amon Amarth (S) Evergrey (S) Nocturnal Rites (S) Moonsorrow (SF) Brainstorm (D) Sabaton (S) Twilightning (SF) God Among Insects (S) Maze of Torment (S) Pantokrator (S) Jepp jag sa se alla, @ Gates of Metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Edguy (D) Jepp jag sa se alla, @ Gates of Metal Meh, jag vill också. Men orka betala och åka dit bara för Edguy, det är ju... oetiskt. T: Var planerat att åka och se Sabbath, men Farris brorsa hade redan delat ut alla sina fribiljetter. Bah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Ingen som ska se System of a Down? Själv skulle ja aldrig få de för mina föräldrar för att dom tkr ja e för ung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Millencolin @ Hultsfred, och om det är några andra bra den dagen (Ska bara köpa endagsbiljett) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Var på Springbreak i Kalmar igår, det var typ Petter, The Ark, Håkan Hellström och Ken med flera..Asbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Meh, jag vill också. Men orka betala och åka dit bara för Edguy, det är ju... oetiskt. T: Var planerat att åka och se Sabbath, men Farris brorsa hade redan delat ut alla sina fribiljetter. Bah. Aarg Edguy är det enda jag funderar på att sitta och supa i gräset på, hatar Edguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Millencolin @ Hultsfred, och om det är några andra bra den dagen (Ska bara köpa endagsbiljett) DET ÄR SLAYER!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Neeej, neeej Pottzork, inte Hultsfred, pundarpunkare och hiphoppare där, ok, slayer kan vara sköna också, men nu syftade jag på åskådarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Är det någon här som har varigt på Roskilde?. Är det bra drag där? Kanske ska dra dit nästa år nämligen. Redigerad 29 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Nej, har hört lite om Roskilde, verkar softare än Hultsfred faktiskt, ska kanske också ta mig dit, men år 2006 bär det fanimej av till Sweden Rock Festival Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Jag ska nog till Sweden Rock också, är lite för ung för Roskilde kanske. Fast det är Fotbolls-VM också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Längtar tills John Williams besöker Göteborgsoperan... om han nu gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Neeej, neeej Pottzork, inte Hultsfred, pundarpunkare och hiphoppare där, ok, slayer kan vara sköna också, men nu syftade jag på åskådarna Du, jag är knappast pundare, och förresten så knarkar hårdrockare lika mycket, så du kan ta och hålla käft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Man måste till stor del inte knarka för att vara pundare? Right? För att pundare är slangord för: Narkoman eller amfetamin missbrukare Dum person Engelsman med mycket pengar Punkare är skumma personer, som man kan förknippa med dumma personer, enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Neeej, neeej Pottzork, inte Hultsfred, pundarpunkare och hiphoppare där, ÄH. det må vara många som dricker, å självklart kommer det habblas om det är habblaband? men hur många habblare är det som kollar på marilyn manson eller slipknot!? nä juste håll käft då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts