GT4 Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hej, Hur är graderingssystemet i Stockholm skolorna? Har aldrig vågat fråga läraren. Får man typ 10 poäng för MVG, 5 p VG, 2 p G? Eller är det så att man får [grad] vilket man har fått mest. Vi säger att jag fått 8 VG och 5 MVG räknas det som poäng exempel (65 poäng sammanlagt) eller räknas det som att jag har fått 8 VG och poänget räknas inte alltså bara att jag har fått VG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) GÅr i kunkspasskola. vi har eget arbete hela dagarna. fett enkelt å få höga betygf, om man orkar. VOTE: Vi får inte grad i årskurs 6-7 Redigerad 29 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 GÅr i kunkspasskola. vi har eget arbete hela dagarna. fett enkelt å få höga betygf, om man orkar. Kunskapsskolan okej, så det är ganska lätt att få MVG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Borta Redigerad 29 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 GÅr i kunkspasskola. vi har eget arbete hela dagarna. fett enkelt å få höga betygf, om man orkar. VOTE: Vi får inte grad i årskurs 6-7 Är det så på alla skolor? Inklusiv fristående skolor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Jag får inge betyg, men i vår skola så använder man IG,G,VG och MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Jag får inge betyg, men i vår skola så använder man IG,G,VG och MVG. Man får olika poäng av olika betyg, t.ex. G=10p VG=15p MVG=20p. Man behöver ett visst antal poäng för att komma in på gymnasium, hur många ponäng varierar från gymnasium till gymnasium. Redigerad 29 maj, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 HÄngde det jag skrev i början ihop på något sätt med tråden? . eller voten? jag går iofs i 8:an nu .. hmm. kanske ska lyda sarreklumpens råd att gå å mura in mig i en vägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 HÄngde det jag skrev i början ihop på något sätt med tråden? . eller voten? jag går iofs i 8:an nu .. hmm. kanske ska lyda sarreklumpens råd att gå å mura in mig i en vägg. Nullvote: Bor inte i stockholm... pottzork....Bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) pottzork....Bra idé Tack. jag har alltig varit så klyftig och smart. är ju både intelligent å klyftig. intelligent är ett annat ord för smart. visste ni det? //man lär sig nått nytt every day. Redigerad 29 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Tack. jag har alltig varit så klyftig, smart och öh, smart... Det vet vi väl alla...pottzork är smartast av alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Det vet vi väl alla...pottzork är smartast av alla! Jepp. jag kommer komma så låångt i livet. kanske blir U.S.A första svarta president Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Är det inte samma betygsystem i hela landet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Kunskapsskolan okej, så det är ganska lätt att få MVG? Nej inte speciellt. Inte om man är dumma i huvet som pottan och jag dåra. Men oftast (dum eller inte) så får man jobba arslet av sig. Ett. Pottan är inte svart Två. Tack för att du äntligen lyder mitt råd Pottan Tre. Är det inte 15p för MVG och neråt? Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Ett. Pottan är inte svart Yu rilly hört mi fiiliings there. Ajm a Black man diip insiide mysilf. and thats all that matters (Titta jag kan ju ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts