syyyg Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hur gör man när man e tjejen inne i huset när den där gubben har åkt iväg och när man har skjutit alla gubbarna. hur kommer man förbi de där gubbarna när man e tjejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Hur gör man när man e tjejen inne i huset när den där gubben har åkt iväg och när man har skjutit alla gubbarna. hur kommer man förbi de där gubbarna när man e tjejen? Du behöver inte starta ny tråd varje gång, sen vill jag fråga. Vilket uppdrag är du på?... alltså vad heter det? Redigerad 29 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Du behöver inte starta ny tråd varje gång, sen vill jag fråga. Vilket uppdrag är du på?... alltså vad heter det? Sorry men de blir så men jag tror att jag är på kapitel 13 men e inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts