stev_man Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 JAg gick in i C://programs/rockstarsgame/GTAIII/skins och sedan playa1 filen den öppnade jag i paint o0ch ändrade den...sen sparade jag och naturligt vis gjorde jag även en backup på den gammla filen... funkar nu den nya skinet ocm ja startar spelet?! eller måste jag göra nått annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Näpp. Starta spelet bara. Men OBS! Skinet måste vara en .bmp bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 1 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 ok, tack...jag ska kolla det, omd et e en .bmp fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Det kollar du lättast genom att högerklicka på den och sen egenskaper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 1 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 jag vet!!!! Men det stod attd et var en .bmp fil. men när jag går in spelet och startar min sparade gubbe så e den som vanligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Du måste välja den nya gubben via Player Settings också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 ... i Options! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 jaha............men nu har jag ett problem......eftersom det e fel på mitt windows så ser jag inte vad det står på knapparna....typ var det står quit, options etc, etc... men när man kommer till den första menyn vilken knapp e options då? och sen vilken ska jg trycka åpå mdå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 ladda hem en fil som gör att man ser texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 xp-patchen kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 det gjorde jag på min dator med XP och sen funkade spelet jättebra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 det gjorde jag på min dator med XP och sen funkade spelet jättebra ännu en som har en stor j#vla bild på sin singnatur hultan ta bort bilden på hans singnatur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 jag använde hackar gta filen då slutade det hacka och man såg texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Här är XP patchen: SVENSK ENGELSK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts