Bubba Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hej Jag behöver bra guide för hur jag gör snygga texter i adobe photoshop cs. //Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Kolla in här: http://www.good-tutorials.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Asså en fråga: Om jag gör en framsida i adobe photoshop cs Där jag har tex skrivit Home Games Pictures Movies Hur gör jag för att lägga in den framsidan i Frontpage och sedan göra så att man kan trycka på home eller games, pictures eller movies så att man kommer dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Asså en fråga: Om jag gör en framsida i adobe photoshop cs Där jag har tex skrivit Home Games Pictures Movies Hur gör jag för att lägga in den framsidan i Frontpage och sedan göra så att man kan trycka på home eller games, pictures eller movies så att man kommer dit? Då måste du dela upp bilden, en bild för varje knapp, det blir som ett pussel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Asså en fråga: Om jag gör en framsida i adobe photoshop cs Där jag har tex skrivit Home Games Pictures Movies Hur gör jag för att lägga in den framsidan i Frontpage och sedan göra så att man kan trycka på home eller games, pictures eller movies så att man kommer dit? Det finns en knapp som heter edit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Det finns en knapp som heter edit Vad tycker du att han ska ha den till i detta fallet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Asså en fråga: Om jag gör en framsida i adobe photoshop cs Där jag har tex skrivit Home Games Pictures Movies Hur gör jag för att lägga in den framsidan i Frontpage och sedan göra så att man kan trycka på home eller games, pictures eller movies så att man kommer dit? Spara bilden, infoga i FrontPage och markera det området som skall länkas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Har testat men jag kan inte markera Texten Men när jag kopierar texten från adobephotoshop och klistrar in den på frontpage så blir det en stor vit ruta runt den fastän att jag bara markerade Texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Vad tycker du att han ska ha den till i detta fallet? Till den hära frågan Asså en fråga: Om jag gör en framsida i adobe photoshop cs Där jag har tex skrivit Home Games Pictures Movies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts