Lindström Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Tja! Jag har kört cross sen jag var ungefär 6 år, just nu har jag en kawa 80.. Men nu har jag tröttnat lite på den, så jag vill köpa denna! & som vanligt så vägrar farsan tillåta mig att sälja kawan & köpa denna pga. vid våran sommarstuga så har grannarna varsina crossar, farsan har också en! Men jag har som sagt tröttnat på & köra en "riktig" cross & vill ha denna mini cross.. Någon som har någe tips på vad jag kan göra för att få köpa den? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Tja! Jag har kört cross sen jag var ungefär 6 år, just nu har jag en kawa 80.. Men nu har jag tröttnat lite på den, så jag vill köpa denna! & som vanligt så vägrar farsan tillåta mig att sälja kawan & köpa denna pga. vid våran sommarstuga så har grannarna varsina crossar, farsan har också en! Men jag har som sagt tröttnat på & köra en "riktig" cross & vill ha denna mini cross.. Någon som har någe tips på vad jag kan göra för att få köpa den? Tack på förhand! Just one Håller med till 100%!. Asskissing. Fjäska för han i ett halvår. Om det inte funkar pet adej själv i ögat och säg : Men jag vill ha deeeen! :'( Haha. just one w0rd ska de va. Redigerad 29 maj, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) .låter korkat att byta en riktig cross mot en sådan.. bror fick hem sin minimoto här om dagen (dock en "roadracer").. kvalitet är minst sagt dålig.. räkna inte med att en sådan liten ska hålla allt för länge.. nog för att den du länkade till ser betydligt mer påkostad ut men ändå.. en sådan liten kan funka som komplement, inte som substitut.. Redigerad 29 maj, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Både far & jag har stora erfarenheter av motorcyklar.. Jag har snackat med flera personer som äger exakt den modellen & det är inga stora problem! jag ska inte hoppa & göra liknande saker, köra enduro kan man säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Både far & jag har stora erfarenheter av motorcyklar.. Jag har snackat med flera personer som äger exakt den modellen & det är inga stora problem! jag ska inte hoppa & göra liknande saker, köra enduro kan man säga! Följ mitt råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Jo, men ett halvår är för länge! Aja, det andra biter inte på han, det kan ja lova dig! Jag ska ha den i sommar! Lovet börjar ju om 11 dagar Kanske får 12k för kawan, så jag har ju 6k kvar då! ÅÅÅÅH! JAG MÅSTE KÖPA DEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Jo, men ett halvår är för länge! Aja, det andra biter inte på han, det kan ja lova dig! Jag ska ha den i sommar! Lovet börjar ju om 11 dagar Kanske får 12k för kawan, så jag har ju 6k kvar då! ÅÅÅÅH! JAG MÅSTE KÖPA DEN!!! Nej man jag överdrev när jag sa ett halvår. Men en vecka typ. Btw. Mitt sommarlov början på fredag! Mohaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Har du tröttnat på din 80kubikare lär du ju tröttna grymmt mycket snabbare på den där lilla saken, övertala farsan till en 125a istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 En 125a skulle jag aldrig kunna kontrollera på ett endurospår! Körde 125a första gången förra helgen, riktigt kul, men stor! Aja, jag måste ha en sån iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Jag har beställt en såndär ttm09a, jag får den nog i slutet av juni. Jag behövde inte tjata på frasan jag betalar själv, men det svider lite i fickan när man ska lägga ut sina sparpengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Det ända rätta att göra, och detta säger jag inte för att vara elak men... SKAFFA ETT JOBB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Det ända rätta att göra, och detta säger jag inte för att vara elak men... SKAFFA ETT JOBB. edit: sorry för dubbelpost Redigerad 29 maj, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Försök att prata med han, det måste ju finnas en anledning till varför du får ha en vanlig cross men inte en liten mini cross.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts