Hitman_Lee Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Jag för inte in wtc i vice city! Har provat med IMG och GMI Tools, utan resultat! Måste man replace,a nån annan byggnad? Isånnafall vilken?? Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Kolla vad txd och dff filerna heter och sök på den med img tool så borde du nog hitta sakerna du ska ersätta Redigerad 29 maj, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_Lee Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Söka efter vad?? Jag kan ju adda filerna i IMG filen men jag får ändå inte in tornen i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simme Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Du måste ersätta (eller ta bort) dem gamla filerna. (om du tar bort dem gamla filerna ska du adda dem nya) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_Lee Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jo men kan du ge exempel på vad jag ska ersätta?? Jag har provat med lite allt möjligt men jag har ändå inte fått in tornen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Jag har hört någon gång att man måste ändra antalet polys som får visas i spelet om man lägger in nya byggnader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_Lee Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Men asså är det INGEN som vet hur man gör?? Det hjälper inte mig så mycket att man "måste ändra antalet polys"! Jag vet inte vad polys är ens en gång! Är det någon som fått in WTC bara genom att följa instruktionen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Kan prova.. men hoppas inte för mkt .. för jag tror inte jag klarar ^^ Edit: Var ska man lägga gta_vc.dat ? O.o .. Redigerad 31 maj, 2005 av CombatCraft90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Kan prova.. men hoppas inte för mkt .. för jag tror inte jag klarar ^^ Edit: Var ska man lägga gta_vc.dat ? O.o .. I "C:\Program\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\data" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Ok... men det är ju lite mystiskt att den inte står med i readme filen! o_O Edit: Funkar inte! Redigerad 31 maj, 2005 av CombatCraft90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_Lee Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Tack för hjälpen alla!! Jag hade lagt till DAT filen i IMG tool! Men nu la jag in den i data mappen och då funkade det!! Dåligt bara att man inte har skrivit det i REDME Filen! Då hade det vart mycket lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 4 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts