Hitman_Lee Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Laddade ned Hamburglers mod av WTC. Jag har testat med GMI,IMG tools, och försökt att adda det till spelet. Måsta man replace,a någon fil? Isånnafall vilka och hur??? Har gjort allt jag kan men jag får inte ens med det på kartan!!! HJÄLP.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Det kommer inte synas på kartan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_Lee Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 OK Men vet du hur man får in det över huvud taget i spelet?? Det är ju det som ä problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Följt readme till fullo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_Lee Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Japp har gjort precis som det står men får inte in det! Men ska man ersätta nån fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Har du åkt runt och letat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Japp har gjort precis som det står men får inte in det! Men ska man ersätta nån fil? Nej, skulle inte tro det... Ska kolla! World Trade Center Add these files to your data\maps folder vcwtc.ipl Vcwtc.ide vcwtc.col Add these files to gta3img using IMG tool LODtcisland.DFF LODtctower.DFF vcwtcbeacon.DFF vcwtcbuildings.DFF vcwtcelev01.DFF vcwtcelev02.DFF vcwtcflag01.DFF vcwtcflag02.DFF vcwtcfloor01.DFF vcwtcfloor02.DFF vcwtcfountain.DFF vcwtcgate.DFF vcwtchelix02.dff vcwtcisland02.DFF vcwtcisland.DFF vcwtcmem01.DFF vcwtcmezz01.DFF vcwtcramp.DFF vcwtcroad01.DFF vcwtctarget01.DFF vcwtctarget02.DFF vcwtctower.DFF vcwtc.txd Allt jag kan hitta i readme filen. Gör du det, så ska det gå. :S Redigerad 30 maj, 2005 av CombatCraft90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_Lee Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Funkar det för dig att få in det när du gör som det står i readme? Därför det gör det inte för mig hehe. Läste på ett ställe att man kunde replace,a dom gamla filerna! Men vad heter dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts