Space Hunter2001 Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 just det jag kom på att ni som tycker att xbox kontrollen är för stor och klumpig det tycker jag me men nu har microsoft släppt en mindre och bekvämare xbox kontroll nämligen controller s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Den handkontrollen såg jag på Siba när jag praoade där i höstas, Microsoft borde ha den som standard istället för den stora som man inte får grepp om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 XBox äger lugnt..... GTA:vc kommer ju på Pc i maj om du vill spela det Snart introduceras XBox live..... (spela Xbox över nätet) ps2 är totalt ute om det inte vore för GTA:VC....... Mitt råd till dig är att köpa XBox även om den kostar lite mer. (man kan ju också kolla på DVD med den ) Man kan inte se på DVD på Xbox om man inte köper ett tillbehör som kostar typ 500 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 man kan visst se på dvd på xbox man behöver inget till behör till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 man kan visst se på dvd på xbox man behöver inget till behör till det Jo en fjärrkontroll för 300-400 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 (redigerad) just det jag kom på att ni som tycker att xbox kontrollen är för stor och klumpig det tycker jag me men nu har microsoft släppt en mindre och bekvämare xbox kontroll nämligen controller s vet ni att Japanarna kan inte spela med den kontrollen så dom fick en special undrar om den går att köpa i svergie Redigerad 5 januari, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts