Ultras Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Ja, vilken ska jag köpa? så jävla svårt.. ps2 har ju överlägset mest spel men den är ju lite gammal nu, eller? Xbox spel verkar ganska tråkiga men jag har inte testat något.. t.ex deras skjutspel verkar inte så feta, skjutspel e ju roligast ... så vad tycker ni??? är xbox bättre??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 xbox är sämre!!! köp PS2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Egentligen så är väl X box snäppet ballare, men köp PS2:an så du kan köra GTA3, GTAVC, och The Getaway.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 köp dator om du vill spela skjutspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 köp en ps2, då kan du ju köra GTA VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TERMINATOR3 Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Ja, vilken ska jag köpa? så jävla svårt.. ps2 har ju överlägset mest spel men den är ju lite gammal nu, eller? Xbox spel verkar ganska tråkiga men jag har inte testat något.. t.ex deras skjutspel verkar inte så feta, skjutspel e ju roligast ... så vad tycker ni??? är xbox bättre??? LUNGT PLAYSTATION2!!!!! du kommer INTE att ångra dig om du köper den. kostar bara 1999. och sen får du med DVD:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ultras Skrivet 1 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 köp en ps2, då kan du ju köra GTA VC Men det kommer ju till PC sen och jag tycker det är jävligt svårt o köra på ps2;an...svårt o springa rakt och skjuta, men jag kanske e ovan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Tycker PS2 kan ju se DVD också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 PlayStation 2 har ju fetast spel. Xbox suger! fast värst är nog ändå den där jäkla barnkonsolen Gamecube! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 PlayStation 2 har ju fetast spel. Xbox suger! fast värst är nog ändå den där jäkla barnkonsolen Gamecube! Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ultras Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 PlayStation 2 har ju fetast spel. Xbox suger! fast värst är nog ändå den där jäkla barnkonsolen Gamecube! Men varför suger xbox då??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Varför xbox suger? 1: Man kan inte få grepp om kontrollen 2: Kassa och nästan inga spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ultras Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Varför xbox suger? 1: Man kan inte få grepp om kontrollen 2: Kassa och nästan inga spel Dom båda grejerna kan jag hålla med om.. Men tror ni inte att det kommer mer spel sen då? den har ju inte funnits lika länge som ps2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 XBox äger lugnt..... GTA:vc kommer ju på Pc i maj om du vill spela det Snart introduceras XBox live..... (spela Xbox över nätet) ps2 är totalt ute om det inte vore för GTA:VC....... Mitt råd till dig är att köpa XBox även om den kostar lite mer. (man kan ju också kolla på DVD med den ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 (redigerad) XBox äger lugnt..... GTA:vc kommer ju på Pc i maj om du vill spela det Snart introduceras XBox live..... (spela Xbox över nätet) ps2 är totalt ute om det inte vore för GTA:VC....... Mitt råd till dig är att köpa XBox även om den kostar lite mer. (man kan ju också kolla på DVD med den ) där har du fakstist fel jag tittade up billigaste priserna pricerunner på playstaion 2 och billigaste priserna på Xbox och fakstist kosta dom som billigast lika mycket 1990 SEK och både xbox och playstation 2 är har dvd och är grafik mässigt lika bra jag har båda och jag är nöjd även fasst xbox kanske inte har like många spel och inte lika många bra spel som ps2 så har xbox vissa bra spel som tex Splinter cell osv osv men vinnaren är ändå *PS2* den vann med ett litet marginal pga spelen så jag råder dig att köpa ps2 Nu iaf tills det kommer fler och bättre spel till xbox Redigerad 2 januari, 2003 av Space Hunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 PS2 har ju som sagt fetast spel då.. Sen handkontrollen, jäkligt viktigt... Jag är ju nästan uppvuxen med playstationen så man är ju van.. Xbox kontrollen är ju enormt otrevlig o ha i handen o spela med! Sen, också viktigt, - Låt inte Microsoft ta över TV-spels marknaden också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 du ska lätt välja playstation 2. x-box kontrollen stinker. Om du vill köpa x-box bara för att splinter cell finns, så är det bara att vänta. Splinter cell kommer till playstation den 20 :e mars. Köp playstation 2 så blir allt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 PS2 kostar 1999 kr utan spel va jag såg en en PS2 som kostade 2999 nåt sånt där.Man fick med en Colin McRae spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 jag läste i nån tidning för ett tag sen där stod det vilken konsol som var bäst då hade dom skrivit 1.PS2 2.gamecube 3.gameboy advance 4. xbox! är gameboy en konsol eller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 grafiken är typ lika bra (PS2 tycker jag) och som sagt har ps2 mest och roligast spel.Jag säger att du inte kommer bli missnöjd med ps2 ...snarare tvärt om,sen får du juh dvd också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts