Meller Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Är det några här som lirar? och isf lirar ni i klan etc? har ni irc och vad nickar ni? Redigerad 29 maj, 2005 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 På sätt och vis, jag lirar inte UT2k4, utan Alien Swarm-modden har dock inte kört något på sista tiden, det har varit WoW för hela slanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Körde förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Brukade spela förut. Men nu är det bara typ 2 servers per dag som det är några enstaka personer på så det är inte lika kul längre då alla slutat spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Brukade spela förut. Men nu är det bara typ 2 servers per dag som det är några enstaka personer på så det är inte lika kul längre då alla slutat spela det. Fortfarande många som lirar skaffa mIRC och titta in i #[MsB] och fråga efter mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Fortfarande många som lirar skaffa mIRC och titta in i #[MsB] och fråga efter mig Fy på dig Meller, du gör inte ens reklam för #komsi EDIT: On-topic så borde alla pröva ut2k4 Redigerad 29 maj, 2005 av Ando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nja, har inte lirat sen typ jul, tja honk förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Nja, har inte lirat sen typ jul, tja honk förresten Tjenare tappo ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts