_ThuuG Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Här får ni en ny stunt film. Det är den 3:e jag gjort men den första jag lägger upp. Kan dock ta lång tid att ladda upp för den går på 14 Mb nånting.. Jag vet inte hur det blir eftersom jag aldrig laddat upp förut. Men bredband rekomenderas. Här är den iallafall: http://rapidshare.de/files/2043383/VicecitystuntS.wmv.html Säg gärna vad ni tycker. Edit: Föresten, kan man komprimera WMA filer i VirtualDub? Redigerad 29 maj, 2005 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Rätt bra film. Stuntsen var väl sådär, du flög mest bara rakt fram vilket kanske inte är så jättesvårt. Musiken tyckte jag var bra och passade in hyffsat. Men en helt klart godkänd film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Tack. Fler komentarer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Den var inte värd de 2 sekunderna det tog att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Den var inte värd de 2 sekunderna det tog att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Det mest intressanta var låten, filmen var hyfsad. VAD HETER LÅTEN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Det mest intressanta var låten, filmen var hyfsad. VAD HETER LÅTEN? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 California. Men ska du ladda ner den så sök på OC också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Sorry råka trycka back. :"> Redigerad 30 maj, 2005 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Mm tänkte att jag kände igen den, kom på det när jag såg Oc sen. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Vill inte vara taskig men, jag hatar den där låten och allt du gjorde var att hoppa rakt fram, ingen cool flip ingenting "unbelivable"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Den sög verkligen, du gjorde ju fan inget annat än att hoppa rakt fram -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Låten heter california, bandet heter phantomplanet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Låten heter california, bandet heter phantomplanet. Det står i slutet av filmen ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts