xstreem Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Spelat det förr... Inte så kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Kan man spara`? Ja! Man klickar på "save" knappen nere till vänster inne i lägenheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Kan man åka till andra städer och åka runt i dem i spelet?? Hur isåfall?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Hur använder man vapen och hur äter man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Klockan gör så att man vaknar tidigare Och ni kan väl skicka lite bilder på de andra städerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Fixade det men man kan bara sälja saker (och jag undrar kan man köpa saker till sitt hus Redigerad 3 juni, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Och snälla svara den här gången (Trippelpost ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jo det går, det är bara att traska in i butiken mittemot lägenheten. men du kan inte köpa mycket. Du måste uppgradera ditt boende för att kunna köpa mer, själv bor jag i ett slott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Samma här Men vad kan man köpa till huset möbler? Redigerad 3 juni, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Hmm...edit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) JAG ANVÄNDE EDIT Redigerad 3 juni, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 FÖR FAN SLUTA SPAMMA, DU ÄR SKIT JOBBIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 STICK FRÅN DEN HÄR TOPICEN OM DU TROR ATT JAG SPAMMAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 STICK FRÅN DEN HÄR TOPICEN OM DU TROR ATT JAG SPAMMAR Så du menar att skriva "hahahahaohoogoggoohohoho lolol omg osv" Sen visa att man kan Edita inte är spam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Samma här Men vad kan man köpa till huset möbler? Nej inga möbler, bara saker för att öka styrka,intelligens m.m..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Suuuuuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Spelade i 10 min, rätt så kul men jobbigt att man måste sova hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ja skitjobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Spelet e ju roligt E det någon som vet om man kan bli President om man redan har vart diktator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Vad ska man göra i stad 1?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts