Deltanator Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Här kan alla berätta om vad ni gjorde på nyårsafton Berätta om allt som ni gjorde!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 jag åt hummer! skit gott och sen titta jag på tv sen så va jag på internet sen sov jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 åt fläskfile med klyft potatis satt vid datorn o vid internet tände på några raketer o smällare tittade på mars attacks o sen sov ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Hmmm... Typ, supa knulla spy.... Mer behöver ni inte veta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Åt kalkon till middag, drack en öl vid tolvslaget, såg på tv och fyrverkerier... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 tittade på GP fyrverkeriet, åt grillspett me grillad potatis , gick ut å sköt lite raketer å så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Vi passade på att fira Mammas Killes födelsedag på samma gång som nyårsafton, Så det blev en lite större fest än vanligt...Lite då och då gick jag ut och fyrade av lite raketer, Resten av kvällen/natten efter tolvslaget var jag inne eftersom det var nästan 30 minusgrader ute... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Hmmm... Typ, supa knulla spy.... Mer behöver ni inte veta... Hahaha! Så du spydde också. Orutinerat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Jag drack sex starköl! + Champagne..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Jag drack sex starköl! + Champagne..... jävlar, du måste ha haft 134 elefanter som spelar trumma i huvudet efteråt + att du skulle vara full som en björn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 drack sprit!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 jävlar, du måste ha haft 134 elefanter som spelar trumma i huvudet efteråt + att du skulle vara full som en björn!!! Jag VAR full som en björn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Hade besök av släktingar från Lidköping. Åt fläskfilé med hasselbackspotatis, hängde på sajten, skålade klockan tolv, avfyrade några raketer. Var långt ifrån full i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Ja var hemma och vi hade gäster. Och som ni andra sköt jag massor av raketer hade ca 288 miniraketer Vid tolvslaget hände en olycka då vi var nere och sköt raketer! En av våra gäster satt på huk i snön och så föll ett sån där tjockt rör som spottar upp eldbollar i luften och hon fick en rakt i ögat Så det ambulansfärd till sjukhuset för henne. Men som tur var så missade hon inte synen! Men en lapp för ögat fick hon. Som tur var han jag få på mig skydsglasögon och sätta händerna för ansiktet då röret föll och undvek därmed någo skador. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_dB_ Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Ja va uppe i masthuggsbergen i Göteborg å tittade på GP:s fyrverkerier och sen, hm ja minns inte ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts