Bubbli Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Någon annan som sett detta... Mästerverk. Den äger.. Diskutera på... Kanske onödig topic och sånt... Men skitsamma.. Den är så jeffligt rolig . http://www.imdb.com/title/tt0372588/ Redigerad 28 maj, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jag har också sett den, dock blev jag lite besviken. Den hade kunnat vara bättre. Självklart är den ändå rolig att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Den är så jävla bäst! Roligaste filmen jag sett på länge faktiskt. Älskar den Jag har Sountracket på datorn också. Så jävla bra. "Pearl Harbour sucked, and i miss you. I need you like Ben Affleck needs acting school, he was terrible in that film" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Såg den idag, riktigt skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Matt Damon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Hemska pumor(?) i slutet av filmen btw... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hemska pumor(?) i slutet av filmen btw... Ja. jag blev nästan rädd America, FUCK YEAH! Coming to save the motherfucking day, yeah Jag älskar "Ameica, FUCK YEAH". F.A.G. "That's the F.A.G. way!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Filmen är skit ball. Nog en av de bästa utländska komedi filmerna jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Såg den när den gick på bio, riktigt rolig. Den är ju lugnt bättre än vad South Park någonsin har varit. Dessutom är ju musiken riktigt het (Harry Gregson-Williams ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Blev besviken när jag såg den. Hade hoppats på för mycket. Den föll platt. Redigerad 29 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts