SlewME Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Starta upp datorn i felsäkert läge och avinstallera skiten där ifrån, förmodligen har han inte satt lösenord på Administrations kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Haha, vem skapar ett sånt program... Typ nån förälder som inte vill att deras son inte ska sitta o tanka porr o runka hela nätterna Redigerad 29 maj, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 You got pwnd by your own dad! Var bara tvungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 You got pwnd by your own dad! Var bara tvungen. LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 LoL Ja visst är jag en rolig fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hittat ett sätt at ta bort det. på "lägg till ta bort program". går det inte inaktivera utan att ta bort det? (han tar bort datorn helt om jag tar bort programmet) 30 sek kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Du kan inte föra en konversation med din far om hur mycket datorn ska användas? Jag skulle börja där eller först hade jag gått bersärk men.. uhm.. försök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hittat ett sätt at ta bort det. på "lägg till ta bort program". går det inte inaktivera utan att ta bort det? (han tar bort datorn helt om jag tar bort programmet) 30 sek kvar Start > Kör > msconfig > Autostart Kolla om det ligger där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Start > Kör > msconfig > Autostart Kolla om det ligger där Läg mitt första inlägg, programmet är integrerat i windows tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts